Megadeth kirjoitti:Nonni, 18.1 sain B -kortin suoritettua, ja 13.1 täytin 18v. Kävin sikalasta kysymässä ennen tota uudistusta että minähän saan suoraan 13.päivä tuon pikku-A kortin, he sanoivat että kyllä, ei hätää. Ajokortissa lukee silti A2. Miksi? Ajokortissa lukee myös että myönnetty 19.1, miksi? Kun 18.1. sain sen paperilapun.
Itellä ja yhellä kaverilla ihan sama tilanne. Täytettiin 18 2012 puolella ja suoritettiin B-kortti ennen uudistusta (itekki 18.1.2013
). Joulukuussa kävin kuulusteluissa ja kysyin sillon että näkeekö koneelta että onko mun ajokorttilupahakemus hyväksytty. Sano että B on hyväksytty ja että A on suoritettu ja astuu voimaan kun täytän 18. Saatiin nuo uudennäköset kortit ja niissä lukee nyt A2
. Ite veikkaan että valmistaja vaan mokannut kun se valmistaja kuulemma vaihtui juuri ennen tuota uudistusta. Ja siinä lukee 19.1 siksi että niissä lukee aina se päivä milloin kortti on painettu, näin trafi selitti mulle. Tosin ittellä lukee A2 kohdalla mun syntymäpäivä, mikä on aika paradoksaalista kun 2012 ei ollut koko A2 luokkaa olemassakaan
.