Tuossa toiselle foorumille kirjoittamani juttu missä on listattu paremmin noi mistä aiemmin kerroin.
"""Laitan vielä linkit niihin juttuihin mitä on tullut vastaan näissä koneissa ja jotka on uudempiin koneisiin päivitetty, 2011 koneessa on noi kaikki jo kunnossa. Jos on konetta avaamassa niin noi kannattaa tarkistaa ja hoitaa kuntoon jos niille ei ole tehty mitään, saa lisää huolettomia tunteja kun paikat on kunnossa.
Rocker arm modaus:
http://www.thumpertalk.com/topic/106622 ... de-how-to/Startin torque limitin kiristys jos se alkaa luistamaan:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=667644Vesipumpun stefa:
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=769378Öljypumpun päivitys:
http://advrider.com/forums/showthread.php?t=697495Alkusarjan koneissa on ollut öljynkulutusta ja syynä on öljy/männänrenkaat jotka on päivittyneet parempiin, ilmeisesti liian löysät. Toinen mikä voi aiheuttaa tupruttelua on venttiilivarren kumit, koskee 08-09 joitain malleja.
Moni suosittelee myös nokkaketjun kiristimen vaihtamista mekaaniseen DJH tai Dirt Tricksin kiristimeen. Alkuperäisellä hydraulikiristimellä on ollut joitain ongelmia ja voi joissain tilanteissa mennä lakkoon ja silloin voi tulla männälle/venttiileille törmäyskurssi. Liialle ja/tai väärälle öljylle kiristin on herkkä, öljy vaahtoutuu ja kiristimen toiminta ei ole enään paras mahdollinen. Myös joitain jumiutumisia on ilmeisesti ollut.
Moni on tehnyt myös öljytilan yhdistämisen, varsinkin ne joilla pyörä on reissukäytössä. Öljynlämmöt madaltuu ja suuremmalla öljytilavuudella voitelukyky pysyy pitempään hyvänä. Muutos vaatii vasemman lohkon irroittamisen ja väliseinästä koneistetaan pala pois, sen jälkeen öljytilavuus on 1.3-1.5L riippuen kenen käyttäjän kokemuksia kysyy.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.