Yzä kirjoitti:Tänään kouluun lähtiessä, lähin jammulla ajelee ja 500m päästä pun.öljyvalo rupes palaa. Sammutin samantien ja starttasin uudestaan, valo ei palanut enää ? Joku kosketushäikkä? uudet öljyt ja suodatin pyörässä.. ja pyörä wörkkii normisti ja lämmöt on 80asteen tuntumissa normi-ajossa.
Yzä kirjoitti:ei ollu eka käynnistys, lähin kyl kylmäl koneellaki ajelee jos sillä vaikutusta? 2,6l laitoin koneeseen suodattimen kanssa, niinkuin ohjekirja sano.
E: kuuluuko muilla r6 omistajilla normi käyntihuminan lisäksi semmosta pientä säksätystä tuosta jostain tuulettimen läheltä, ei se kyllä koneesta mun mielestä lähe. Ei kyllä kuulosta mitenkää pahalta ja kone vetää ja toimii täydellisesti
Varmaan vaan turhaan panikoin tässä.
catacafish kirjoitti:Olis vähä kysymyksiä tästä pyörämallista. Oon katellu seuraavaks pyöräks jotain 600cc pyörää. Mites te R6 omistajat sanoisitte että tämä eroaa muista kilpailijoista esim, Kawan zx-6r:stä, Honda cbr 600rr, tai Suzukin gixeristä? Millonka näissä 600cc nelareissa on yleensä määräaikais huollot kun ei ole kokemusta nelarista? Ajattelin käydä kattomassa yhtä R6:sta (04 malli) lähiseudulta viikon päästä, onko jotain mitä mun pitäis erityisesti kattoa pyörästä/ kysyä omistajalta?
Yzä kirjoitti:On muuten nuo r6r vakiopeilit tajuttoman huonot, eihän niistä nää taakse kuin omat kädet. Eilenkin kytät oli sinisiä ja punasia vilkuttanu ihan tovin ennenkö huomasin.