Poko kirjoitti:Naana kirjoitti:no ei nyt ehkä ihan kaikki tahdo vaan ajaa tehokkainta mitä uskaltaa. ja saako tohon hornettiin 25kw kuristus sarjaa?
Paitsi oon kuullu semmosen jutun et tuo hornetti on liian tehokas alottelijalle että elä sitä osta. Nimittäi nää sv miehet kerto semmosta.
aja aluksi näillä laitteilla, äläkkä päde kuulopuheilla. SV on moottoripyöräksi ihan mopo, mutta silläkin pysyy liikenteen mukana. näsärit jää kilometrien päähän, mutta tämähän oli MP eikä kevaripuoli, eiks je?
Poko kirjoitti:
Noo ehkäpä opitte lukemaa sitte jossai vaihees. Sanotaa sitte näi, se on liian tehokas. Ei kannata hornettia ainakaa ostaa ekaks pyöräks koska aivan liian tehokas alottelijalle. Toi tonninen juttu oli ehkä vitsi tosta minkä voi hymiöstä päätellä, mutta ettehän te semmosta osaa. Ja joo en oo sillä tuhansia kilsoja ajanu mutta näinpä sitä suurin osa sanoo kusiaisista. Mutta noista horneteista en tiedä kun ne on tehokusiaisia millä alottelijat ei voi ajaa. Ootteko kuullu semmosesta että siihen tehoon tottuu?
on muuten pakko sanoa, että tuollaiset pikkihirmut vois painua sinne mistä on tullutkin, tai ees piikkipuolelle. jätkä ei vittu tajua ilmeisesti mopoista mitään. hanki aluksi kortti, aja jokunen kymppi kusiaisilla, ja tule sitten pätemään. tuollaisen näsäridorkan neuvoja ei kannata muuten lainkaan kuunnella. ja vielä tonninen kiikarissa... tee yhteiskunnalle palvelus ja tapa ittesi sillä.
se 600cc hornetti on ihan hyvä aloittelijalle. tehoa on tarpeeksi liikenteen mukana pysyäkseen. ajoasento on pysty, ei ehkä paras matkaa ajaessa. pyörällä itse pitenpääm ajanut voinee kertoa parempia kommentteja mutkavakaudesta, matkaominaisuuksista jne?