Henkka57 kirjoitti:Olisko ollut jtn 80e-120e, jep ei tarvi penkkipapereita ja menee juuri noin
Hienoa! Entä mahtaako katsastuskonttori vetää siitä muutoskatsastuksesta paljonkin rahaa?
Yritän ottaa kaikki pienemmätkin menot valmiiksi huomioon..
kakkoskuski kirjoitti:Henkka57 kirjoitti:Olisko ollut jtn 80e-120e, jep ei tarvi penkkipapereita ja menee juuri noin
Hienoa! Entä mahtaako katsastuskonttori vetää siitä muutoskatsastuksesta paljonkin rahaa?
Yritän ottaa kaikki pienemmätkin menot valmiiksi huomioon..
kakkoskuski kirjoitti:Paljonko ihmisillä on vakuutukset vuodessa? Lähinnä kiinnostaa 25kW papereissa olevien summat. Ja itse olen ajatellut -05 vuosimallin pyörää.
Laareppi kirjoitti:kakkoskuski kirjoitti:Paljonko ihmisillä on vakuutukset vuodessa? Lähinnä kiinnostaa 25kW papereissa olevien summat. Ja itse olen ajatellut -05 vuosimallin pyörää.
Riippuu täysin yhtiöstä, ja millä perusteella ne laskee. Voin kertoa että 21-vuotias täysteholla ajeleva pk-seutulainen vuotaa verta sydämestä kun firman postia tippuu laatikkoon...
Noh, mitäs menin ostamaan moisen tykin. 25kw papereilla pitäis tippua jonkin verran, mutta kaikki firmat eivät ota tätä huomioon lainkaan. Numeroita en nyt tähän hätään osaa heittää.
Drained kirjoitti:Noissa on kyllä hirveitä heittoja. Nyt Lähivakuutuksessa liikennevakuutus+täyskasko 640e R6R:lle, tehoja papereissa 19kw. Tuo oli halvin, IF pyyti samoilla tiedoilla vuodesta 2900e..
kakkoskuski kirjoitti:Perheen kaikki vakuutukset ollut IF:issä aina. Omassa autossa tällä hetkellä IF:in osakasko. Myös kevarin täyskasko oli sieltä, eikä tullut mitään vahinkoja. Mahtaako noista olla jotain etua?
Tumee- kirjoitti:Mikä mahtaa olla syynä kun kattelin ZX-6R 2005 huoltokirjaa netissä, niin venttilien huoltoväliksi sanottiin amerikan ja kanadan mallissa olevan 24tkm ja euroopan mallissa 42tkm??
Onko siis ihan OK ostaa pyörä jolla on rullattu 25tkm, mutta venttilien säätöä ei ole tehty?