hoi, bongasin biltemasta kullanväristä 530 x-rengasketjua 120 lenkkiä, hintaa 79e. ei kuulosta pahalta, onko kellään kokemuksia moisista?
Hiitti kirjoitti:Noni tuli nyt ostettua heräte ostoksena tollaset Bilteman sivulaukut. Lähetään kavereiden kanssa ålandiin tässä kuussa ja piti joku laukku sinne hommata.
Ei ne laukut ulkoapäin pahan näköset ole, mutta kiinnitykset on musta aika oudot ja hitaat laittaa. Lisäksi ne löystyy jo tosi lyhyelläkin matkalla. Voi toki olla että oon pistäny ne väärin... No kumminkin, muutama nippuside niin hyvä tulee. Jos ne tuon matkan kestää niin olen tyytyväinen.
Nemo kirjoitti: Kerro toki lisää kokemuksia, itse meinasin myös ostaa "biltsusta" laukut lyhyelle reissulle, koska ei viitsi yhden matkan takia panostaa kauheasti. Ulkonäkö on yksi ja sama, kunhan toimivat edes auttavasti.
Ovatko nuo vedenpitävät tai edes jotenkin suojattu, vai vuotavatko kuin seula?
Minkälainen kiinnitys niissä on?
Nemo kirjoitti:Nyt kun matkavarustukseen päästiin, niin kysyn samalla, onko kenelläkään kokemuksia Bilteman kupoliteltoista? Pystytys, vedenpitävyys, pakkauskoko yms. Ei ole tarkoitus nytkään saharaan lähteä, vaan satunnaisille mopoilumatkoille hätävara-yöpymistä varten ajattelin hankkia.
MänTä kirjoitti:Miinuksena on tietenkin, että se naarmuttaa tankin maalipintaa ja laukun joutuu siirtämään satulan päälle tankkauksen ajaksi.
Sergey kirjoitti:sitäpaitti tankkilaukun naarmut saa vahaamalla pois Ja jos ei sa aniin lakka on keksitty. Nykyaikasilla spraylakoilla on lähes mahdotonta epäonnistua.
Georg kirjoitti:Sergey kirjoitti:sitäpaitti tankkilaukun naarmut saa vahaamalla pois Ja jos ei sa aniin lakka on keksitty. Nykyaikasilla spraylakoilla on lähes mahdotonta epäonnistua.
Njoo. Itse en ainakaan rupea millään Mastonin kilikolipullospräälakalla pilaamaan uunissa paistettua 2K-lakkapintaa..
Kukin tyylillään tietysti.