Mistä sais ostettua undertailin r6 vm 00-01?
Stere kirjoitti:Mistä sais ostettua undertailin r6 vm 00-01?
Kannattaa käydä koeistumassa! Suzukeista on kokemusta vain uusimmasta mallista, mutta ainakin siinä on sitten selvästi kapeampi istuin, kuin R6R:ssä -> yltäisi ehkä jalat paremmin maahan._YAMAHA_ kirjoitti:Morjesta, itellä ois pyörän hankinta edessä niin aattelin kysästä kuinka 166 cm pitkä kuski yltää ajaa kutosella.?
Yzä kirjoitti:Ois kiire: Pitääkö vaiko eikö pidä jättää sitä rkutosen öljynsuodattimen avainkoppaa siihen itse öljynsuodattimen päälle? Ite en ainakaan saa sitä pois siitä mitenkään sen jälkeen, kun olen sillä ''avaimella'' kiristänyt sen itse suodattimen.
Kaiken jären mukaan se on tollei? Mut ihan niinkun se vaihekeppi hankais sit vähän siihen avainkoppaan, tai ainakin joku ahistaa, vai johtuuko se vaan siitä, kun ei ole vielä öljyjä koneessa niin siks tuntuu jäykälle?
Nopee vastaus ois parempi ku hyvä
Yzä kirjoitti:Just tommosta, noh ei jaksa tänää enää kokeilla, ihmettelen kyllä miten sen siitä voi saada poikkee, helvetin hankala oli ainakin kun kokeilin.
JP_89 kirjoitti:Yzä kirjoitti:Just tommosta, noh ei jaksa tänää enää kokeilla, ihmettelen kyllä miten sen siitä voi saada poikkee, helvetin hankala oli ainakin kun kokeilin.
Noilla on joo vähän taipumusta kiilautua ikävästi. Nitkuttelua niin pitäisi sen irrota
Mikes kirjoitti:JP_89 kirjoitti:Yzä kirjoitti:Just tommosta, noh ei jaksa tänää enää kokeilla, ihmettelen kyllä miten sen siitä voi saada poikkee, helvetin hankala oli ainakin kun kokeilin.
Noilla on joo vähän taipumusta kiilautua ikävästi. Nitkuttelua niin pitäisi sen irrota
Miten tiukalle te niitä suodattimia oikeen väännätte, jos avaimen saa kiilautumaan kiinni? Ei mulla oo koskaan ollu vastaavaa ongelmaa. Momentti kuitenkin sellanen 10Nm.
E: tai ostakaa K&N:n tarvikesuodattimia niin ei tartte noitten "kuppiavainten" kanssa pelata