No kyllä -95-> kawasaki kestää siinä missä mikä tahansa gsx-r:kin. Kawa on tehnyt joitakin paskoja malleja(zzr,zxr 750), mutta osa on ihan kärkipäästä kestävyydeltään. Sen uskallan ainakin sanoa että 97-> Zx9R ja Zx6R on niin varmoja vehkeitä, että sen takia ei kannata jättää ostamatta. Semmonen 40tkm niille sopiva sisäänajo. Ja miten hitossa 2000-luvun vehkeillä voi olla tuosta vähemmän ajettu? Itsellä tulis ainakin sen 10-20tkm kauteen(vähemmän, jos ei rahatilanne moista salli). Eli alle 10-v vanhalla pyörällä ois takuulla yli viiskymppiä ajettu. Itse ainakin pidän sitä parempana että pyörällä on ajettu ja huollettu asiallisesti, kuin seisotettu pölyttymässä ja napsittu vaan kuvia koneelle. Ajaminen se pääasiallinen tarkoitus niissä on, minulle kaikki kaikessa. Sitten jos päälle 100tkm menee, niin voi varautua remonttiin enemmin tai myöhemmin. 90tkm ajetulla 6R kawalla(98-99) oli vedetty remppaamatta samoja varttimaileja kuin mitä oli uutena päässyt, eikä mitään ongelmaa. Kavereilla/tuttavilla kuitenkin on ollut 1tkm-110tkm ajettuja vehkeitä, enkä sanoisi että siinä uuden luotettavuudessa kehumista olisi 110tkm ajettuun i/ö 1100 verrattuna, niin onhan siihen kerran kannentiiviste vaihdettu
Oma 2000-luvun pyörä täyttää juuri nelikymppisiään, eli aika keskiverto. Tai siis omasta mielestä vähän ajettu. Alkaisi itselläni hälytyskellot soida jos 5-v vanhalla pyörällä ajettu 15tkm, voi olla että matkamittari eliminoitu välillä. Tai joku -97 tuonti blade, 30tkm? - Ja vitut. 130tkm voi lähempänä olla. Ja kaverin yksimukisella darralla ajettu päälle 40tkm, ja mehtää ja kaikkee on varmasti mahtunut mukaan. En nää estettä ajaa toista mokomaa remppaamatta. Tosin mitään vähänkään vireämpää 1-mukista en uskaltaisi yli 30tkm ostaa. Voihan se remontti tulla vastaan missä vaiheessa tahansa, 1tkm,10tkm, 100tkm, 300tkm kohilla, mene ja tiedä. Se on sen ajan murhe kun se tapahtuu. Sitäkään kun ei voi ennustaa.