satku92 kirjoitti:moro. löytyykö keltää matkustajan kahvoi tai tietääkö kukaa mist niit saa edes? ku joku on tost mun pyöräst irrottanu mut reikien tilal ei oo mitää pistetty.
JP_89 kirjoitti:satku92 kirjoitti:moro. löytyykö keltää matkustajan kahvoi tai tietääkö kukaa mist niit saa edes? ku joku on tost mun pyöräst irrottanu mut reikien tilal ei oo mitää pistetty.
Mikä vuosimalli ja mitkä ihmeen kahvat?
satku92 kirjoitti:JP_89 kirjoitti:satku92 kirjoitti:moro. löytyykö keltää matkustajan kahvoi tai tietääkö kukaa mist niit saa edes? ku joku on tost mun pyöräst irrottanu mut reikien tilal ei oo mitää pistetty.
99vm takana istuvalle tarkotetut kahvat. ne on takapenkin alla kummallakin puolel reijät niille kavoil.
Juustus kirjoitti:Osaako joku kertoa kokemuksia tuosta ekan sukupolven pyöristä, siis noista 99-02 mallisista? Onko hyvä pyörä katu ja maantiepäristelyyn?
Juustus kirjoitti:Osaako joku kertoa kokemuksia tuosta ekan sukupolven pyöristä, siis noista 99-02 mallisista? Onko hyvä pyörä katu ja maantiepäristelyyn?
JP_89 kirjoitti:satku92 kirjoitti:JP_89 kirjoitti:satku92 kirjoitti:moro. löytyykö keltää matkustajan kahvoi tai tietääkö kukaa mist niit saa edes? ku joku on tost mun pyöräst irrottanu mut reikien tilal ei oo mitää pistetty.
99vm takana istuvalle tarkotetut kahvat. ne on takapenkin alla kummallakin puolel reijät niille kavoil.
http://partsfinder.onlinemicrofiche.com ... e=12&A=268
Tuolta löytyy osia, mutta en kyllä yhtään saapäähäni mitä kahvoja tarkoitat?
Siitä on aikaa kun R6:sta ropelsin mutten muista takamatkustajalle olevan oikein muita kuin se penkin remmi. Jotkut tavarakoukut siellä taisi kyllä olla...
pyrzi kirjoitti: Ite ajoin 2 päivää tolla kurilla sen jälkeen viilasin semmosen mutterin siihe kahvaan, että jos poliisit pysäyttää niin saa kierrettyy sen pari kierrosta, jonka jälkeen on sitten sen 25kw