08, 450 exc-r
rikke5 kirjoitti:nasmu kirjoitti:minkähän takia toi 530 on nii saatanan huono lähtemää startista käyntii, pitää ainaki uuel tulpal koittaa, akku on kuiteki brand new. ja mikshä toi käy välillä nii pirun korkeeta tyhjäkäyntiä mut välillä taas iha normaalia?
Millanen sun pyhä käynnistys rituaali on?
nasmu kirjoitti:rikke5 kirjoitti:nasmu kirjoitti:minkähän takia toi 530 on nii saatanan huono lähtemää startista käyntii, pitää ainaki uuel tulpal koittaa, akku on kuiteki brand new. ja mikshä toi käy välillä nii pirun korkeeta tyhjäkäyntiä mut välillä taas iha normaalia?
Millanen sun pyhä käynnistys rituaali on?
pensahana auki, ryyppy päälle, väännän pari kertaa kaasust ja sit startista. Heti ajon jälkeen se kyl starttaa mut muute ei oo oikee innokas
Mikkola kirjoitti:Minkäslaiset huoltovälit näissä on, esim männänvaihot, venttiilien huollot jne?
Isompaa pyörää katellut ja yrittäis keräillä vähän tietoja ensteks..
öräwä kirjoitti:Mikkola kirjoitti:Minkäslaiset huoltovälit näissä on, esim männänvaihot, venttiilien huollot jne?
Isompaa pyörää katellut ja yrittäis keräillä vähän tietoja ensteks..
Nyt 180h mittarissa itellä ja motti levällään, syynä paskaks menny tiiviste, jonka johdosta moottoriöljyt meni laatikkoöljyjen sekaan ja osa moottorista pyöri kuivana
Teen tässä samalla sit koko koneremontin ja vaihtoon menee ainakin;
Veivi, Mäntä, 3 vaihteen ratas ( ei varmasti kulu kadulla kummemmin kuin muutkaan rattaat, lähdöt syö sitä enska käytössä), nokkaketju, venttiilit, kaikki laakerit, myös vetarin ja vesipumpun laakeri, tietysti kaikki moottorin tiivisteet vaihtoon myös. vaihteiston laakereita ei tarvi vaihtaa, jossei tarvetta. Vaihderummun laakeri kannattaa tsekata, mutta harvoin vaihdon tarvetta näillä tunneilla.
1200€ taitaa olla ovh. osille, + työt jos haluaa rempata liikkeessä.
Ja ihan oikeesti siinä 200h kohdilla ainakin laakeri remppa tulee tarpeeseen.