ktm 450, 525

BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 11.3.2010 18:47

Mikkä ois hyvät välit motoille? Eli mieluiten semi pitkät, mutta silti et pystyy cirklee vetää.

08, 450 exc-r
Miika_22
Pyörä:
Z750 -07
Liittynyt:
22.2.2008 12:18

ViestiKirjoittanut Miika_22 » 16.3.2010 17:08

Uskaltaako tommosta -06 exc 400 ostaa, jolla on ajettu 9877km/322h? Isompaa remonttia ei ole tehty. Pääosin pyörä on ollut harrastekäytössä.
nasmu
Pyörä:
530 exc, tunturi sport '71
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
2.8.2006 17:07

ViestiKirjoittanut nasmu » 5.4.2010 19:26

minkähän takia toi 530 on nii saatanan huono lähtemää startista käyntii, pitää ainaki uuel tulpal koittaa, akku on kuiteki brand new. ja mikshä toi käy välillä nii pirun korkeeta tyhjäkäyntiä mut välillä taas iha normaalia?
jormaonparas
Liittynyt:
28.4.2008 20:16

ViestiKirjoittanut jormaonparas » 5.4.2010 22:13

nasmu kirjoitti:minkähän takia toi 530 on nii saatanan huono lähtemää startista käyntii, pitää ainaki uuel tulpal koittaa, akku on kuiteki brand new. ja mikshä toi käy välillä nii pirun korkeeta tyhjäkäyntiä mut välillä taas iha normaalia?


Millanen sun pyhä käynnistys rituaali on?
Mikkola
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
11.7.2006 11:30

ViestiKirjoittanut Mikkola » 6.4.2010 14:20

Minkäslaiset huoltovälit näissä on, esim männänvaihot, venttiilien huollot jne?

Isompaa pyörää katellut ja yrittäis keräillä vähän tietoja ensteks..
Kettu kuittaa.
-Riuku-
Pyörä:
Ktm 400 exc
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
8.7.2006 12:38

ViestiKirjoittanut -Riuku- » 6.4.2010 15:32

No mäntää luultavasti siinä 200 h paikkeilla ja sillo myös nokkaketjua. Toiset laittaa samalla kertaa alakerrastakin kuluvat osat (= laakerit, kytkimen osat yms.) uusiks, mutta luultavasti niillä ajaa vielä jonkin aikaa. Venttiileitä varmaankin 20-30 h välein tarkistaa ja tarvittaessa säätää. Kadulla, jos ajaa, niin öljyt 10 h ja jos enemmän enskapainotteista nii sitten 5 h. Öljynsuodattimet joka toisella öljynvaihtokerralla.
nasmu
Pyörä:
530 exc, tunturi sport '71
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
2.8.2006 17:07

ViestiKirjoittanut nasmu » 6.4.2010 18:04

rikke5 kirjoitti:
nasmu kirjoitti:minkähän takia toi 530 on nii saatanan huono lähtemää startista käyntii, pitää ainaki uuel tulpal koittaa, akku on kuiteki brand new. ja mikshä toi käy välillä nii pirun korkeeta tyhjäkäyntiä mut välillä taas iha normaalia?


Millanen sun pyhä käynnistys rituaali on?

pensahana auki, ryyppy päälle, väännän pari kertaa kaasust ja sit startista. Heti ajon jälkeen se kyl starttaa mut muute ei oo oikee innokas
jormaonparas
Liittynyt:
28.4.2008 20:16

ViestiKirjoittanut jormaonparas » 7.4.2010 12:31

nasmu kirjoitti:
rikke5 kirjoitti:
nasmu kirjoitti:minkähän takia toi 530 on nii saatanan huono lähtemää startista käyntii, pitää ainaki uuel tulpal koittaa, akku on kuiteki brand new. ja mikshä toi käy välillä nii pirun korkeeta tyhjäkäyntiä mut välillä taas iha normaalia?


Millanen sun pyhä käynnistys rituaali on?

pensahana auki, ryyppy päälle, väännän pari kertaa kaasust ja sit startista. Heti ajon jälkeen se kyl starttaa mut muute ei oo oikee innokas


Oma ei ainakaan haluu lähtee mitenkään käyntii jos on ryyppy päällä, eka pitää pumpata pari kertaa sitte kun hörähtää ni vasta vetää ryypyn päälle.
öräwä
Pyörä:
450 sx-f
Paikkakunta:
Joutsa
Liittynyt:
18.3.2007 18:26

ViestiKirjoittanut öräwä » 7.4.2010 14:11

Mikkola kirjoitti:Minkäslaiset huoltovälit näissä on, esim männänvaihot, venttiilien huollot jne?

Isompaa pyörää katellut ja yrittäis keräillä vähän tietoja ensteks..


Nyt 180h mittarissa itellä ja motti levällään, syynä paskaks menny tiiviste, jonka johdosta moottoriöljyt meni laatikkoöljyjen sekaan ja osa moottorista pyöri kuivana 8)
Teen tässä samalla sit koko koneremontin ja vaihtoon menee ainakin;

Veivi, Mäntä, 3 vaihteen ratas ( ei varmasti kulu kadulla kummemmin kuin muutkaan rattaat, lähdöt syö sitä enska käytössä), nokkaketju, venttiilit, kaikki laakerit, myös vetarin ja vesipumpun laakeri, tietysti kaikki moottorin tiivisteet vaihtoon myös. vaihteiston laakereita ei tarvi vaihtaa, jossei tarvetta. Vaihderummun laakeri kannattaa tsekata, mutta harvoin vaihdon tarvetta näillä tunneilla.

1200€ taitaa olla ovh. osille, + työt jos haluaa rempata liikkeessä.

Ja ihan oikeesti siinä 200h kohdilla ainakin laakeri remppa tulee tarpeeseen.
V-V-VVjalkåkenäläinänen
Mikkola
Pyörä:
tön
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
11.7.2006 11:30

ViestiKirjoittanut Mikkola » 7.4.2010 22:31

öräwä kirjoitti:
Mikkola kirjoitti:Minkäslaiset huoltovälit näissä on, esim männänvaihot, venttiilien huollot jne?

Isompaa pyörää katellut ja yrittäis keräillä vähän tietoja ensteks..


Nyt 180h mittarissa itellä ja motti levällään, syynä paskaks menny tiiviste, jonka johdosta moottoriöljyt meni laatikkoöljyjen sekaan ja osa moottorista pyöri kuivana 8)
Teen tässä samalla sit koko koneremontin ja vaihtoon menee ainakin;

Veivi, Mäntä, 3 vaihteen ratas ( ei varmasti kulu kadulla kummemmin kuin muutkaan rattaat, lähdöt syö sitä enska käytössä), nokkaketju, venttiilit, kaikki laakerit, myös vetarin ja vesipumpun laakeri, tietysti kaikki moottorin tiivisteet vaihtoon myös. vaihteiston laakereita ei tarvi vaihtaa, jossei tarvetta. Vaihderummun laakeri kannattaa tsekata, mutta harvoin vaihdon tarvetta näillä tunneilla.

1200€ taitaa olla ovh. osille, + työt jos haluaa rempata liikkeessä.

Ja ihan oikeesti siinä 200h kohdilla ainakin laakeri remppa tulee tarpeeseen.

Selvä peli, kiitoksia neuvoista!
Kettu kuittaa.
randomrider
Pyörä:
KTM exc 525 supermopo
Paikkakunta:
järvenpää
Liittynyt:
24.2.2006 16:08

ViestiKirjoittanut randomrider » 9.4.2010 18:49

Ei paska, keskiviikkona hain 525 ja tänään lähti kortti. No onpahan aikaa laittaa pyörästä oman näköinen.
Some fuc*ing RandomRider
öräwä
Pyörä:
450 sx-f
Paikkakunta:
Joutsa
Liittynyt:
18.3.2007 18:26

ViestiKirjoittanut öräwä » 9.4.2010 18:54

Haha sitä se teettää :lol:
V-V-VVjalkåkenäläinänen
H3ntun3n
Pyörä:
Nissan Skyline
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
26.11.2007 23:09

ViestiKirjoittanut H3ntun3n » 10.4.2010 13:05

Ei sais olla vahingonilonen mut toi on jo aika taidokasta :D
randomrider
Pyörä:
KTM exc 525 supermopo
Paikkakunta:
järvenpää
Liittynyt:
24.2.2006 16:08

ViestiKirjoittanut randomrider » 11.4.2010 19:57

Taidokastapa hyvinki. Keula ilmassa,kaks päällä, 30 ylinopeutta, keskustassa ja ruuhkassa. Onse kumma ku kortti lähti :P
Some fuc*ing RandomRider
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 11.4.2010 21:14

Millä väleillä suhaatte motoilla?