Vähän menee ohi aiheen mutta muistathan että tuolla pelillä ei 2013 saa ilmeisesti enää kuristettuna ajella?Lottokone kirjoitti:Hei mitäs porukalla maksanu 25kW kuristaminen tehtaan kuristussarjalla, töineen/ilman töitä? Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun paikallinen jälleenmyyjä arvioi hinnaksi n. 500e, mikä kuulostaa kyllä omaan korvaan aika tyyriiltä muutamasta hassusta palikasta.
Epoksi kirjoitti:Vähän menee ohi aiheen mutta muistathan että tuolla pelillä ei 2013 saa ilmeisesti enää kuristettuna ajella?
astr0 kirjoitti:Epoksi kirjoitti:Vähän menee ohi aiheen mutta muistathan että tuolla pelillä ei 2013 saa ilmeisesti enää kuristettuna ajella?
Hiukan oon sivusilmällä tätä kehitystä seurannu, mut en oo ihan perillä tästä kuviosta. Siis jos on alunperin papereissa yli 70kw ni ei saa noita alle 35kw papereita ollenkaan? Tai eikös ne nykyiset 25kw tuohon 35kw teholuokkaan sitten siirry?
Mites nuo mahtaa mennä, että pakotetaanko kaikki meikäläiset, joilla on yli 70kw pyörä 25kw papereissa hakemaan uudet paperit konttorilta, vai koskeeko vaan uusia rekisteröintejä? Vai koskeeko vaan ajokorttiluokkia, eli saako tuo mun nykyinen 22kw papereissa oleva pyörä olla vielä 22kw papereissa vaikka alkuperänen teho onkin yli 70kw kun mulla on kuitenkin iso-A?
JP_89 kirjoitti:astr0 kirjoitti:Epoksi kirjoitti:Vähän menee ohi aiheen mutta muistathan että tuolla pelillä ei 2013 saa ilmeisesti enää kuristettuna ajella?
Hiukan oon sivusilmällä tätä kehitystä seurannu, mut en oo ihan perillä tästä kuviosta. Siis jos on alunperin papereissa yli 70kw ni ei saa noita alle 35kw papereita ollenkaan? Tai eikös ne nykyiset 25kw tuohon 35kw teholuokkaan sitten siirry?
Mites nuo mahtaa mennä, että pakotetaanko kaikki meikäläiset, joilla on yli 70kw pyörä 25kw papereissa hakemaan uudet paperit konttorilta, vai koskeeko vaan uusia rekisteröintejä? Vai koskeeko vaan ajokorttiluokkia, eli saako tuo mun nykyinen 22kw papereissa oleva pyörä olla vielä 22kw papereissa vaikka alkuperänen teho onkin yli 70kw kun mulla on kuitenkin iso-A?
Ei kai itse pyöriä katsasteta ajokorttiluokan mukaan? Kaipa se säilyy 25kw papereissa, sillä ei vain saa ajaa kuin A-kortilla
Lottokone kirjoitti:
Kuulostaapa erittäin hyvin loogiselta.. Ensin vuoden saa ajaa, ja sitten vuoteen ei saa ajaa, kunnes taas saa ajaa.
astr0 kirjoitti:Jos haluat ite ilmata jarrut, ni kannattaa hankkia joku kaveri avuksi ja peittää jarrunestesäiliön läheltä kaikki katteet ja etuvanne jollain räteillä (jarruneste vie maalit mennessään!). Sit vaan etujarrusta ilmausnippa lenkkiavaimella auki ja painat samaan aikaan etujarrua hiljalleen pohjaan. Sit ku jarrukahva on lähestymässä pohjaa, ni nippa kiinni ja sama alusta alkaen niin kauan, että palautuu jarruun tunto. Ilmausnipasta tulee nestettä pihalle kun painat kahvaa, joten säiliötä joutuu täyttämään koko ajan. Jos pääsee tyhjäks ni imasee ilmaa ja oot lähtöruudussa. Sama toisesta päästä: jos ilmausnipasta pääsee ilmaa sisään (nestettä ei tule ulos => et paina jarrukahvaa hiljalleen pohjaan päin), niin homma kusee. Käsiä tarvitaan kahvalla, nestesäiliön täytössä ja ilmausnipan käytössä, eli olis hyvä olla vähintään kaks käsiparia käytössä.