Pistetääs tännekkin niin ehkä joku joskus vastaakin, ja jopa saattas ihan aitoa tietotaitoakin löytyy.
Elikkä kysehän on tuollaisesta prätkästä: 250cc -95 Husky WR, ja 5h ajettu mäntä leipasi kiinni.
Männässä "hautavajoama" ja pakopuolelle pakoaukkojen väliseinän kohdalle tuli männänrenkaiden väliin mojova reikä!
Ilmeisesti kävi laihalla ja siihen nyt sitten pitäisi parannuskeino keksiä.
Ja tässä lähinnä dilemmana se että, pyörällä pitäisi pystyä ajamaan n.25km asfaltti osuuskin että pääsee montuille, ilman että taas käy kusisesti!
Kaasarina 38 Mikunin TMX, pääsuutin, 470 ja tyhjäkäyntisuutin 35. Neulan korekeutta en nyt muista.
MUTTA, kysymys kuuluukin, millä kannataisi tuo seos säätää rikkaammalle. Ja HUOM. maantiellä nopeaus max. 70km/h koska nappulat on aika vittumainen ajaa kovemmalla vauhdilla.
Eikös ole näin että tyhjäkäyntisuutin on pelissä mukana miltei tappiin asti, ja vasta kun hanat lyödään ihan kaakkoon niin tulee bensiini pääsuuttimen kautta kun ei enää rahkeet riitä tyhjäkäyntisuuttimessa? Näin ainakin, minuakin isommat ja vanhemmat parrakkaat pojat ovat joskus valehdelleet ja jos tämä pitää paikkaansa niin eikös silloin periaatteessa kannattas katuajoa ajatellen jättää tuo pääsuutin rauhaan ja suurentaa parilla pykälällä tuota tyhjissuutinta, koska kadulla tulee enemmän puolikaasulla päristeltyä!?!
Ja pistäkääs nyt kunnon väittely aikaiseski, kertokaa omat kokemukset katuajelussa (seokset, nopeudet, kaasunkäyttö) ja "mutukin" käy, jos ei muuten sylki suuhun muuta asiaa tuo!