ktm 450, 525

henkka100
Pyörä:
KTM 450 EXC -06
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
28.8.2007 20:40

ViestiKirjoittanut henkka100 » 11.4.2010 22:30

Tällä hetkellä kiinni 13-40, vaihtuu ens viikosta 14-45, toi 13-40 omaan makuun vähä turhan pitkä.
randomrider
Pyörä:
KTM exc 525 supermopo
Paikkakunta:
järvenpää
Liittynyt:
24.2.2006 16:08

ViestiKirjoittanut randomrider » 11.4.2010 22:42

mikä on 525exc:n vakio kaasutin?
Some fuc*ing RandomRider
öräwä
Pyörä:
450 sx-f
Paikkakunta:
Joutsa
Liittynyt:
18.3.2007 18:26

ViestiKirjoittanut öräwä » 12.4.2010 13:14

Keihin FCR-MX 39
V-V-VVjalkåkenäläinänen
-Riuku-
Pyörä:
Ktm 400 exc
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
8.7.2006 12:38

ViestiKirjoittanut -Riuku- » 12.4.2010 15:03

Itellä 13/48 väleinä. :D
H3ntun3n
Pyörä:
Nissan Skyline
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
26.11.2007 23:09

ViestiKirjoittanut H3ntun3n » 13.4.2010 0:25

Nii mitäs kaikkee tohon pyörään pitikään tehä/ootte tehny 200h kohal?

Laakerit? Mäntä(tuskin katuajossa vielä vaihtokunnossa)?

Ja kyllä ohjekirja löytyy myös, mutta kysynpä näin muuten vain
öräwä
Pyörä:
450 sx-f
Paikkakunta:
Joutsa
Liittynyt:
18.3.2007 18:26

ViestiKirjoittanut öräwä » 13.4.2010 12:38

Laakerit + veivi + venttiilit + nokkaketju ja kannattaa se mäntäkin vaihtaa samalla ku on motti levällään :)
V-V-VVjalkåkenäläinänen
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 13.4.2010 21:19

-High Stakes- kirjoitti:Nii mitäs kaikkee tohon pyörään pitikään tehä/ootte tehny 200h kohal?

Laakerit? Mäntä(tuskin katuajossa vielä vaihtokunnossa)?

Ja kyllä ohjekirja löytyy myös, mutta kysynpä näin muuten vain

Keitaan myyjät puhu että nokkaketju pitäis vaihtaaa ~150h kohalla tai sillon kun alkaa rallattaa. Mäntä ehkä samalla tai sitte 200h kohilla, riippuu miltä näyttää. Laakereita joskus 300h paikkeilla tai sitten kun tärinää alkaa ilmeneen. Venttiileitä vasta sitten kun hajoo.
H3ntun3n
Pyörä:
Nissan Skyline
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
26.11.2007 23:09

ViestiKirjoittanut H3ntun3n » 14.4.2010 10:12

Tänks, helpointa se olis tosiaa vaihtaa kaikki ku kerta auki on :lol:
henkka100
Pyörä:
KTM 450 EXC -06
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
28.8.2007 20:40

ViestiKirjoittanut henkka100 » 15.4.2010 12:13

Kotari alko pitämään normaalin "kolinkolin" -äänen kanssa (joka häviää, kun painaa kytkimen alas) ylimäärästä "kilinkilin" -ääntä. Eli ilmeisesti jotain on kovaa vauhtia hajoomassa :E
-Riuku-
Pyörä:
Ktm 400 exc
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
8.7.2006 12:38

ViestiKirjoittanut -Riuku- » 15.4.2010 14:19

henkka100 kirjoitti:Kotari alko pitämään normaalin "kolinkolin" -äänen kanssa (joka häviää, kun painaa kytkimen alas) ylimäärästä "kilinkilin" -ääntä. Eli ilmeisesti jotain on kovaa vauhtia hajoomassa :E

Venttiilien välykset kunnossa? Nokkaketju lopussa, niin rallattaa?
henkka100
Pyörä:
KTM 450 EXC -06
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
28.8.2007 20:40

ViestiKirjoittanut henkka100 » 15.4.2010 14:27

Riku Rassi kirjoitti:
henkka100 kirjoitti:Kotari alko pitämään normaalin "kolinkolin" -äänen kanssa (joka häviää, kun painaa kytkimen alas) ylimäärästä "kilinkilin" -ääntä. Eli ilmeisesti jotain on kovaa vauhtia hajoomassa :E

Venttiilien välykset kunnossa? Nokkaketju lopussa, niin rallattaa?



Venttiilit säädetty eilen huollossa, nokkaketju vaihettu noin 30h sitten, ite epäilisin puolpuristinta joka kilisis, mutta en sitte tiiä.
nasmu
Pyörä:
530 exc, tunturi sport '71
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
2.8.2006 17:07

ViestiKirjoittanut nasmu » 19.4.2010 17:35

oottekos muuten mitä öljyjä laitellu?
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 19.4.2010 18:34

Cross Poweria.
öräwä
Pyörä:
450 sx-f
Paikkakunta:
Joutsa
Liittynyt:
18.3.2007 18:26

ViestiKirjoittanut öräwä » 19.4.2010 19:47

BerZ kirjoitti:Keitaan myyjät puhu että Venttiileitä vasta sitten kun hajoo.


Ajaaks joku ihan oikeesti venttiilit paskaks asti ?
Voi tulla pian isompi remontti jos mäntä pääsee venttiiliin käsiks :x
V-V-VVjalkåkenäläinänen
00sci
Pyörä:
525
Paikkakunta:
Vaasa
Liittynyt:
30.8.2006 16:29

ViestiKirjoittanut 00sci » 19.4.2010 20:02

Löysin kiinnostavaa faktaa:

http://www.dirttricks.com/rfs_in_new_frame.htm

Aika kovaa kritiikkiä saa uus ktm kone 8o
1 pyörä/kesä