250cc Pyörät?

paukke
tzr 250 paino

ViestiKirjoittanut paukke » 2.6.2003 14:23

Japa kirjoitti:
laiskahanska kirjoitti:japa, paljonko tuo tzr 250 painaa?


150kg kuivapaino
toi tessu painaa täysin ajokunnossa 144kg.
Kurikkala
Paikkakunta:
Himanka
Liittynyt:
22.4.2003 21:31

ViestiKirjoittanut Kurikkala » 2.6.2003 16:41

onko jollain tietoo Suzuki rgv 250 pyöristä?
Ainoa oikea urheilu on moottoriurheilu.
Juza-
Liittynyt:
17.8.2002 13:42

ViestiKirjoittanut Juza- » 20.6.2003 20:13

onkos kellään kawasaki ninja 250:stä?
aikas hieno pyörä, mutta jos ajan a:n niin pyöräksi hommaisin kyllä ninjan, cbr:n tai jonkun hondan.
mutta rahat ei taida riittää joten täytyy odotella että saa ajaa A:n
Vieras

ViestiKirjoittanut Vieras » 21.6.2003 11:45

250 ninja voi olla harvinainen suomessa, kun tänne ei tietääkseni ole tuotu kuin zzr250:stä, joka on siis eri pyörä kuin ninja...
sippo
Paikkakunta:
Mikkeli
Liittynyt:
13.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut sippo » 21.6.2003 21:05

Itse olen ajatellut 18v pyöräksi Aprilia RS250.. Ei ole kovin yleinen pyörä, ainakaan suomessa.. Tehotkin tuossa tuntuisivat olla kohdallaan, 41kw vakiona ja verrattuna siihen että pyörä painaa 145kg. Niin luulisi kerkiävän ihan mukavasti :D
Mutta onkos kellään minkäänlaisia kokemuksia?
Derbi GPR 99/02 Punamusta
http://www.motot.net/forum/viewtopic.ph ... 194#774194
spaideri
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
26.6.2003 12:03

ViestiKirjoittanut spaideri » 30.6.2003 8:44

En oo viivoja 600 kanssa ottanu, mutta jos joku raaseri 600 osuu kohdalle niin kyyti on varmasti kylmää.. muut ku R-malliset 600 on sit jo ihan toinen juttu ;) kiihtyvyys on hyvä, mutta loppuu huiput kesken. ~170km/h minä+tyttöystävä+2 isoa reppua. (TZR 250cc ~50hp)

ajokortti jutusta viel sen verran, että riittää se kahden vuoden kokemus väli-a.llakin, että voi saada ison A:n 20w, mut sillon pitää aina suorittaa käsittelykoe erikseen isolla pyörällä jos 20w haluu sen kortin. näin mä ainakin muistan asian olevan.
Vieras

ViestiKirjoittanut Vieras » 30.6.2003 13:41

spaideri kirjoitti:En oo viivoja 600 kanssa ottanu, mutta jos joku raaseri 600 osuu kohdalle niin kyyti on varmasti kylmää.. muut ku R-malliset 600 on sit jo ihan toinen juttu ;) kiihtyvyys on hyvä, mutta loppuu huiput kesken. ~170km/h minä+tyttöystävä+2 isoa reppua. (TZR 250cc ~50hp)

ajokortti jutusta viel sen verran, että riittää se kahden vuoden kokemus väli-a.llakin, että voi saada ison A:n 20w, mut sillon pitää aina suorittaa käsittelykoe erikseen isolla pyörällä jos 20w haluu sen kortin. näin mä ainakin muistan asian olevan.

Kahden vuoden kuluttua A-kortti muuttuu "isoksi" ilman uusia käsittelykokeita...! Pyörän painolla ja huippunopeudella ei ole tekemistä toistensa kanssa, ilmanvastuksella kylläkin...
spaideri
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
26.6.2003 12:03

ViestiKirjoittanut spaideri » 30.6.2003 14:12

En tuossa pyörän lastia mainitessa puhunutkaan painosta.. toinen takana + isot reput lisäävät ilman vastusta aika paljon.. kulutuskin tuntui nousevan aika rajusti ajettaessa +140km/h
Vieras

ViestiKirjoittanut Vieras » 4.7.2003 16:56

spaideri kirjoitti: muut ku R-malliset 600 on sit jo ihan toinen juttu ;)




Seeber kirjoitti:
Aika nuhainen 600cc pyörä saa olla, jos 250cc pyörällä pysyy perässä. Vai tarkoititko kenties Diversion, Bandit tai Deauville 600:sta?
jss85
Paikkakunta:
Pello
Liittynyt:
28.9.2002 22:25

ViestiKirjoittanut jss85 » 5.7.2003 19:46

Heitänpä oman lusikkanikin tähän soppaan. Eli.
a) 16v saat suorittaa A1-kortin.
b) 18v saat automaattisesti (esim. B-kortin yhteydessä) Väli-A:n. eli sen 25kW tai 0,16kW/1 kilo.
c) Kun A-ajo-oikeus on ollut VOIMASSA 2 vuotta, saat ajaa mitä tahansa pyörää ilman tehorajoituksia.
Eli, jos ajat piikkikortin 17v, kuten minä, niin 18v saa sen väli-A:n, ja 19v sen "ison" A:n.
16v -hommasta en kommentoi, koska siitä en muista. tai luulisin muistavani, mutten kuitenkaan ole varma miten se meni. että saako 18v ajaa jo yli 25kw. sen kertokoot paremmin tietävä. Nuo muut luulisi olevan oikein, tuli nimittäin aikas paljon niitä päntättyä silloin ajokoulussa. :wink:
-Nissan Sunny 1,3 L -87-
(. .kuva avatarissa. .)
:)
Zell
Liittynyt:
8.10.2001 3:00

ViestiKirjoittanut Zell » 5.7.2003 19:50

Muuten oikein, mut jos tolla logiikalla katsotaan niin A1 korttia ei lasketa a-ajo-oikeudeksi, sillä sen ison A:n saa aikasintaan 20v vaikka paskois kettinkiä :P.
< Pretty look doesn't make your bike fast, but fast does make your bike look pretty. >
RG125F/NSR
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
19.6.2003 15:41

ViestiKirjoittanut RG125F/NSR » 21.7.2003 12:18

Joo elikä kerrotaas nyt kuinka se meni. Elikä 16-v täyttäny saa suorittaa A1, jonka tehoraja on 11kW ja 125cc. A1-kortin suorittanu saa 18-v täytettyään pikku-a:n. Taas sellane henkilö joka ei oo suorittanu A1 saa suorittaa pikku-a:n 18v-täytettyään. pikku-a:n tehoraja on 25kW ja 0,16kW/kg. Ison-A:n taas saa kun on ollut pikku:an ajo-oikeus 2v, elikä piikkikortin ajanut saa sen sinä päivänä kun täyttää 20v. Taas jos meinaa suorittaa suoraan Ison-A:n sen saa suorittaa vasta 21v ja käsittely sekä inssi on ajettava yli 35kW pyörällä. Ja noi voitte vaikka mennä tarkistaa tieliikennelaista.


Tohon pyörä aiheeseen ni varteen otettava vaihtoehto näille varttilitraisille kakstahtisille ois 600cc:n ohelle esim. ZXR400 elikä 400-ninja.
Namusetä
Paikkakunta:
HELLsinki
Liittynyt:
12.11.2003 18:29

ViestiKirjoittanut Namusetä » 2.1.2004 19:45

www.cellenmc.fi
willik
Pyörä:
exc&RR
Paikkakunta:
MLI/Jkl
Liittynyt:
2.1.2004 19:25

ViestiKirjoittanut willik » 2.1.2004 20:36

Onhan nuo 250 aprilian rs:t. Muutaman nähnytkin jopa. Ja tuo yksi kaveri mainitsikin 400zxr:n... Isonpyörän näköisiä ja kuulostaa helkkarin hyvillä ;)
-Gotham Squad-
Acme Motorsport
Hemppo
Paikkakunta:
Evijärvi
Liittynyt:
2.8.2003 2:09

ViestiKirjoittanut Hemppo » 3.1.2004 1:44

Suzuki RGV 250:tä sen verran että se on muntietääkseni samalla rungolla kun RGF 125,joten voin sanoa että ainakin rungon puolesta ajettavuutta löytyy,vielä kun RGV:ssä on etujarruja kaksinkappalein niin todennäkösesti se osa-alue on parempi kuin RGF:s ja se ei RGF:ssäkään oo mikää huono... :retee: