Samat sanat, minulle on jäänyt aina hyvä kuva Bilteman tuotteista, eikä se Biltema-tekstikään ole pahemmin haitannut. Lähin Biltema on tosin 250 km päässä, joten en pysty niin usein asioimaan kuin paikalliset, mutta 10 postitilausta olen tehnyt ja joka kerta kun jollakin Biltema-paikkakunnalla olen käynyt, olen myös ison ostoslistan kanssa liikkeeseen suunnistanut. Postikulut kun ovat 2 - 35 kg paketille harmillisen suuret 12,90 ¤.
Varaosien suhteen en juuri Biltemaa käytä, kuten en muitakaan varaosaliikkeitä, ihan sama onko Biltema, Osaset, AD vai Motonet. Mutta kaiken muun tavaran kohdalla Biltema kiinnostaa, joten todella tervetullut oli tämä mp-tarvikkeiden lisäyskin.
Jos tulisi tässä lähiviikkojen aikana lähdettyä reissuun, niin voisi käydä paria tuotetta katsomassa.
Kieltämättä tuo "Toimitusmyyntinä verkkokaupasta" on hämäävä termi, kun ostoskoriin ei voi tuotetta lisätä. Bilteman toimitusehdoista löytyy tuosta toimitusmyynnistä seuraava kohta: "
Kuvastossamme on tuotteita, joiden suosio saattaa ylittää ennakoinnin, tavarantoimittaja ei pysty toimittamaan tuotteitaan sovittuna ajankohtana tai uutuustuote ei läpäise BILTEMAn laatuvaatimuksia. Osa tuotteista toimitetaan toimitusmyyntinä (toimitusaika n. 2 viikkoa)..."
mf-690 kirjoitti:ei minulle ole mitään lehtistä kotiin tullut!
Toimitusaika varmaan vaihtelee eri puolella Suomea, täällä noita jaettiin ilman osoitetta pari viikkoa sitten. Lisäksi postimyynnistä viime aikoina tilanneet saavat erikseen osoitelapulliset kuvastot, eli esim. itselle tulee usein kaksi kuvastoa. Kuvaston sivussa lukee hinta 3,50 ¤, mutta eipä tuo taida maksaa mitään jos tilaa vaikka heidän nettisivuiltaan, löytyy kohdasta Asiakaspalvelu -> Kuvastotilaus. Itse pidän tuosta paperiversiosta huomattavasti enemmän kuin nettiversiosta, Bilteman kuvasto on kuulunut yli 10 vuoden ajan luetuimpiin lehtiini.
Asian & American cars / bikes only.