JP_89 kirjoitti:Kurisetti + asennus +katsastus, uskoisin että alle 200€ selviät?
Ja pyörästä kannattaa ehdottamasti testata 2.vaihde joka pyrkii hyppimään
Noni, ei kuulosta yhtään niin pahalta ku ois voinu luulla..

JanQ kirjoitti:JP_89 kirjoitti:Kurisetti + asennus +katsastus, uskoisin että alle 200€ selviät?
Ja pyörästä kannattaa ehdottamasti testata 2.vaihde joka pyrkii hyppimään
Noni, ei kuulosta yhtään niin pahalta ku ois voinu luulla..Pitää joo tutkiskella, kun ei mikään uus pyörä oo muutenkaan kyseessä
lakeri kirjoitti:Kyselläänhän sitten täältäkin,osaakos kukaan sanoa että miten toi -05 -> usd keula uppoaa -03:seen jossa siis se vanhempi keula?
Kyllä ainakin mitä huhupuheisiiin uskomista niin se kaasukahvan kuristaminen liian helppoa, että ei konttorilla välttämättä hyväksy![]()
Kannattaa myös käydä sivulla yrc.fi (yamaha R-club Finland). Sieltä löytyy aika hyvin tietoa
Ride_to_live kirjoitti:Kuinka perusteellinen päivitys R6:ssa tuli -08-malliin. Muovit on ainaskin vaihtuneet -06/-07-pyöriin verrattuna, mutta muuttuiko joku olennaisempikin asia?
-_Joonas_- kirjoitti:Omaa pyörää käytin konttorilla viimeviikolla ja meni läpi kaasukahvakurilla ilman nokan koputtamista.
Blond kirjoitti:-_Joonas_- kirjoitti:Omaa pyörää käytin konttorilla viimeviikolla ja meni läpi kaasukahvakurilla ilman nokan koputtamista.
Nii sul on menny 25kw katsastus läpi pelkällä kaasukahvakurilla ni miten tarkkaanottaen duunasit sen ja veitkö penkkiin? Perusteellinen selitys nii et tyttöki ymmärtää
-_Joonas_- kirjoitti:Blond kirjoitti:-_Joonas_- kirjoitti:Omaa pyörää käytin konttorilla viimeviikolla ja meni läpi kaasukahvakurilla ilman nokan koputtamista.
Nii sul on menny 25kw katsastus läpi pelkällä kaasukahvakurilla ni miten tarkkaanottaen duunasit sen ja veitkö penkkiin? Perusteellinen selitys nii et tyttöki ymmärtää
Jeps, eli vien ensin pyörän penkitys pajalle jossa testasivat ensin täystehoisen tehot. Sitten laittoivat kuristuksen joka rajoittaa kaasukahvan kääntymistä ja penkittivät uudelleen. Seuraavaksi ei tarvinnu ku viiä molemmat dynolaput konttorille ja pyörä mukaan niin tekivät uuden rekisteriotteen. Pyörää ne vähä vilkas konttorilla, eivät mitenkään suuremmin syynänneet.
-_Joonas_- kirjoitti:http://yrc.fi/phpBB3/
Tuolta kannattaa kysellä ruttosesta. Tuolla liikkuu ihan oikeesti asiasta tietäviä jamppoja, joilla on varmasti kone rempastaki kokemusta.