Vastaan omaan viestiin, jos jotkut muut painivat ks. ongelman kanssa.
Elikkäs noista kureista toisen (liitin) poistamiseen menee 2-5minuuttia, riippuen välineistä. Samat toimenpiteet kuin akkua vaihtaessa, paitsi tankkia ei tarvitse irrottaa. Sivukatteet ja penkki irti ja Voilá, liitin näkyy suoraan edessä ja poistaminen on helppoa kuin tikkarin vieminen lapselta.
Toinen kuristus (kullanvärinen metalliläpyskä + ruuvi) sijaitsee pyörän vasemmalla puolella, kaasua kääntämällä ja ääntä kuuntelemalla löytyy kyllä (rajoittaa kaasun liikettä mekaanisesti). Kuristuksen näkee tankkia nostamalla, mutta poistaminen sen sijaan on melkoisen hankalaa, ruuvin pää nimittäin on suoraan runkoa kohti ja tilaa työskennellä ruuvin ja rungon välissä on sormen leveyden verran. Mission impossibru? Kyllä, ellet irroita ruiskun osia, toki niidenkin poistaminen näytti hieman hankalalta ainakin omistamillani työkaluilla. Käännynpä siis asiantuntevan MP-liikkeen puoleen ja pulitan tunnin työstä aiheutuvat korvaukset, byhyy.
Kaiken kiistän ja sitäkään en myönnä.