On ne 2009 mallin gixeriin sen museokeksinnön: vaijerikytkimen, ottaneet taas käyttöön, mikäli oikein muistan.
Itse pidän vaijerikytkintä parempana, nestekytkimeen jos tulee vikaa/tiivisteet paukkuu niin on hemmetin paljon suurempi homma huoltaa se taas kuntoon kuin yhden vaijerin vaihtaminen.
Ja toki esim. pyörän alustan säännöllinen huolto on varmaan tärkeintä ajomukavuuden kannalta, kaikki ei siihen ryhdy, mutta sitten ne enemmän ajetut vehkeet onkin niitä jokapaikasta väljiä. Ohjauslaakereita, etupumppujen stefoja ja öljyjä, mahdollisesti jopa jousia, linkun laakereita(jos sellainen on) yms. joutuu kyllä vaihtamaan. Eli rahaahan siinä palaa, mutta täytyy muistaa että ei se uudenkaan vehkeen ylläpito aivan halpaa ole.
Helpoin tapa olisi ostaa uusi vehje ja huollattaa/korjauttaa se merkkiliikkeessä, kaikilla ei ole siihen varaa, tai vaikka olisi niin joitain se ei kiinnosta.