ktm 450, 525

änkkä
Pyörä:
Ktm 125, Ktm 530 exc 10'
Liittynyt:
10.3.2009 17:54

ViestiKirjoittanut änkkä » 12.5.2010 14:36

Paljonko teil on vakuutukset täyskaskolla 450,530? Mikä yhtiö?
Millä bonuksil?
-Riuku-
Pyörä:
Ktm 400 exc
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
8.7.2006 12:38

ViestiKirjoittanut -Riuku- » 13.5.2010 10:46

-Riuku- kirjoitti:Perkule, lauantaina pesin pyörän ja eile ensimmäistä kertaa pesun jälkee olin lähössä ajelemaan. No perhana ei startannu, eikä vilkutkaan toiminu ilman, että laitto käyntii. Noh polkemalla käyntiin ja sehä lähti, mutta taas vilkut vilkku vaan nopeesti. Samat oireet ku akku ois ollu tyhjä tai sulake palanu, mutta akku melkein täys ja sulakkeet ehjät. Ei muilla oo ollu samanlaista koskaan? No, tänää pitää käydä liittimiä ja johtoja läpi kontaktispraylla. Huuhtasin sen putsarikotelonki kyllä, että ihme että jossain vettä ois. :|
Taitaa sittenkin olla akussa vika, kun mittasin jännitteen, nii naytti noin 9 v. Sitten laitoin lataukseen ja näköjään ei jännite siitä noussut ollenkaan. :| Noh, huomenna uuven akun ostoon. Taitaa olla geeliakku tuo, mikä oli kiinni. Varmaankin sitten semmosta tilalle.
a.juusela
Pyörä:
525 XC
Paikkakunta:
HELSINKI AITO TAAGI MEININKI!
Liittynyt:
1.6.2007 23:40

ViestiKirjoittanut a.juusela » 13.5.2010 23:04

Sopiiko leovincen pönttö suoraan 525 vakioputkeen?
Myydään. Mäntiä ktm http://www.motot.net/talli/osat/id10782/

Myydään. http://www.motot.net/talli/osat/id10783/
Messico
Pyörä:
husq 450SMR
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
21.11.2006 15:28

ViestiKirjoittanut Messico » 14.5.2010 1:52

a.juusela kirjoitti:Sopiiko leovincen pönttö suoraan 525 vakioputkeen?


Osta ja kokeile. Jos ei passaa niin eipä oo iso homma sovittaa, itellä on jonkun japsicrossin akra kotarissa. Eipä ollu iso duuni sovitella.
zahala
Liittynyt:
19.5.2010 20:54
ktm 450 sx-f -07 ja kaasari kusee !!!

ViestiKirjoittanut zahala » 19.5.2010 21:04

Elikkäs sitten kaasari laskee bensaa läpi niin perkeleesti !

Pyörä on ollut minulla pari viikkoa ja tänään tuli tälläinen omituinen vika eli aina kun avaa bensahanan niin kaasarin pohjasta tulevasta letkusta tulee bensaa ihan suoraan läpi.
Avasin kaasarin, puhdistin kaikki osat ja kokeilin että kaikki toimii niinkuin pitääkin. mutta eipähän auttanut..
Jos jollakin olisi ollut samanlaista vikaa niin neuvoja ja ohjeita otetaan vastaan !? :idea:
nasmu
Pyörä:
530 exc, tunturi sport '71
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
2.8.2006 17:07

ViestiKirjoittanut nasmu » 19.5.2010 22:24

koho varmaan jumittaa, ota kaasari auki, putsaa ja laita pikkuisen öljyä siihen tappiin mikä pitää kohoa. ainakin piikkisessä korjaantu noin.

minkähän takia kierrokset leijailee/on korkealla tyhjäkäynnillä? ei tee aina vaan välillä ja loppuu yleensä kun vähä aikaa painelee sammutusnappulaa mutta ei kait sen noin pitäs tehä
zahala
Liittynyt:
19.5.2010 20:54

ViestiKirjoittanut zahala » 19.5.2010 22:31

Pitää varmaan huomena avata se uudestaan ja kattoo että mikä siellä on hätänä !
Ei vaan millään kiinnostais irrottaa sitä sieltä paikaltaan kun sinne menee sitten sen verran montaa letkua vaijeria johtoo.. :roll:
öräwä
Pyörä:
450 sx-f
Paikkakunta:
Joutsa
Liittynyt:
18.3.2007 18:26

ViestiKirjoittanut öräwä » 19.5.2010 22:59

Eiihän sinne taida kummempia letkujohto rykelmiä mennä. Alkukäyrä pois putkesta, löysennät klemmareita ja käännät varovasti.. 450excr ainakin kaasarin pohjan saa käännettyä asentajaan päin noin :)
V-V-VVjalkåkenäläinänen
zahala
Liittynyt:
19.5.2010 20:54

ViestiKirjoittanut zahala » 20.5.2010 0:18

Juu siis kyllä sen äskenkin purin siinä paikallaan enkä irrottanut edes putkea vaan toisella puolelle käänsin sen.. mutta helpompi se olisi tutkia kun saisi sen irti siitä :D
Mikes
Pyörä:
Suzuki GSXR -89 TBO
Liittynyt:
18.2.2003 14:04

ViestiKirjoittanut Mikes » 20.5.2010 8:29

nasmu kirjoitti:minkähän takia kierrokset leijailee/on korkealla tyhjäkäynnillä? ei tee aina vaan välillä ja loppuu yleensä kun vähä aikaa painelee sammutusnappulaa mutta ei kait sen noin pitäs tehä

Imuvuotoa veikkaisin.
zahala
Liittynyt:
19.5.2010 20:54

ViestiKirjoittanut zahala » 20.5.2010 11:37

Nyt sain tulvimisen loppumaan ! mutta käyntiin asti en vielä saaut..
Mikähän tuossa kytkimessä on hätänä kun se tuntuu painuvan lähes pohjaan asti siitä kahvasta eikä tunnu kunnon vastusta ennenkuin siis lähes pohjassa.. ajossa sama juttu.
Mitä tuo kytkinneste tuossa pyörässä mahtaa olla :O jotain öljyä näyttäisi olevan mutta minkälaista ?
Sok
Liittynyt:
23.5.2006 19:05

ViestiKirjoittanut Sok » 20.5.2010 13:23

jos ei kumminkaan kytkin luista ni testaa säätää kytkintä :roll: muuten kannattaa kokeilla vaihtaa kytkinlevyt tms
zahala
Liittynyt:
19.5.2010 20:54

ViestiKirjoittanut zahala » 21.5.2010 18:11

Siellä oli vaan kytkin öljyä niin vähän että oli päässy vetäseen ilmaa kytkimeen.. nyt ilmattu ja tuntuisi toimivan vaan kun ei lähde mopo käyntiin.. on kyllä huonoin pyörä mitä minulla on ollut tuon käyntiinlähdön suhteen ! tuossa kun ei ole edes poljinta vaan pelkkä sähköstartti.. eikä sillä patterilla paljon sahailla sitä käyntiin.. :(
JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 25.5.2010 18:01

Kysynpä täällä, voi olla et väärä topic.

Millanen homma laittaa uus 530 exc suomen kilpiin, jos saksasta käy hakemassa? Minkä verran suunnilleen tulee hintaa touhulle ja onko armoton paperisota?
öräwä
Pyörä:
450 sx-f
Paikkakunta:
Joutsa
Liittynyt:
18.3.2007 18:26

ViestiKirjoittanut öräwä » 25.5.2010 19:06

Eiii se mikään paperisota ole. Laita yyveetä käyttäjälle TimoZeus, vissiin saksasta tuodun 530exc kilvitys hommat menossa / valmiina
V-V-VVjalkåkenäläinänen