On kyllä maailman kirjat sekasin jos noin huonoja moottoreita vielä nykyään saadaan joissain tehtaissa aikaiseksi..
Kitaconist kirjoitti:Täytyy sen verran kommentoida että on kyllä todella surkea laitos tuo edellämainittu 250f nelari jos kymppitonnin kohdalla pitää sisuskaluja ruveta uusimaan, ja mahdollisesti kampurakin!?
On kyllä maailman kirjat sekasin jos noin huonoja moottoreita vielä nykyään saadaan joissain tehtaissa aikaiseksi..
Georg kirjoitti:Kitaconist kirjoitti:Täytyy sen verran kommentoida että on kyllä todella surkea laitos tuo edellämainittu 250f nelari jos kymppitonnin kohdalla pitää sisuskaluja ruveta uusimaan, ja mahdollisesti kampurakin!?
On kyllä maailman kirjat sekasin jos noin huonoja moottoreita vielä nykyään saadaan joissain tehtaissa aikaiseksi..
Kyllä noin huonoja moottoreita todellakin tehdään. Jopa eräs nimeltämainitsematon eurooppalainen moottoripyörävalmistaja on listannut valtuutetun merkkikorjaamon huolto-ohjelmaan kyseiselle kilometrikohdalle kampiakselin vaihdon.
Kyseessä ei edes ole mikään pienellä kuutiotilavuudella varustettu kikotin.
patsix kirjoitti:Georg kirjoitti:Kitaconist kirjoitti:Täytyy sen verran kommentoida että on kyllä todella surkea laitos tuo edellämainittu 250f nelari jos kymppitonnin kohdalla pitää sisuskaluja ruveta uusimaan, ja mahdollisesti kampurakin!?
On kyllä maailman kirjat sekasin jos noin huonoja moottoreita vielä nykyään saadaan joissain tehtaissa aikaiseksi..
Kyllä noin huonoja moottoreita todellakin tehdään. Jopa eräs nimeltämainitsematon eurooppalainen moottoripyörävalmistaja on listannut valtuutetun merkkikorjaamon huolto-ohjelmaan kyseiselle kilometrikohdalle kampiakselin vaihdon.
Kyseessä ei edes ole mikään pienellä kuutiotilavuudella varustettu kikotin.
Meikällä 60tonnii kohta rgv:n mittarissa ja puolet niistä kilsoista ajaneena, uskon ettei kampiakseliin ole tehty mitään. Juuri kasasin moottorin taas samalla aksilalla. Mistäköhän nuo vanhat suzukit oikeen on tehty?
Georg kirjoitti:ripa-pipa kirjoitti:Eli siis nelari tulee kalliimmaks vai ? mutta eiks kakstahdissa oo kumminkin suurempi riski että se leikkaa kii ?
Miksi se kaksitahti leikkaisi kiinni, jos se on kunnossa?
patsix kirjoitti:Georg kirjoitti:ripa-pipa kirjoitti:Eli siis nelari tulee kalliimmaks vai ? mutta eiks kakstahdissa oo kumminkin suurempi riski että se leikkaa kii ?
Miksi se kaksitahti leikkaisi kiinni, jos se on kunnossa?
Niin eipä itellä ainakaan kertaakaan ole leikannut. Mopoilijat luulee että vika mopossa kun se leikkaa kiinni.