ktm 450, 525

JL-
Pyörä:
KTM 300 EXC
Paikkakunta:
HML
Liittynyt:
8.10.2006 9:38

ViestiKirjoittanut JL- » 25.5.2010 21:45

Juu laitoin itseasiassa jo ennen tätä postausta hänelle viestiä :P

Mut tosiaan tietoa/kokemuksia saa laittaa jos on!
LepatiuS
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
9.12.2005 21:08

ViestiKirjoittanut LepatiuS » 27.5.2010 13:06

normaalia että syylärit humahtaa samantien ihan kuumiksi melkee heti käynnistämisen jälkee? 450:ses
"Life begins at 45 degrees"
BerZ
Pyörä:
Kotka
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
29.10.2007 19:00

ViestiKirjoittanut BerZ » 27.5.2010 17:14

LepatiuS kirjoitti:normaalia että syylärit humahtaa samantien ihan kuumiksi melkee heti käynnistämisen jälkee? 450:ses

Joo.
jonioo
Pyörä:
ktm530, manki
Paikkakunta:
Hki
Liittynyt:
14.10.2007 23:03

ViestiKirjoittanut jonioo » 30.5.2010 19:18

Oisko kellää mitän vaimenninta myynnis tähä 450 2006? :)
-Riuku-
Pyörä:
Ktm 400 exc
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
8.7.2006 12:38

ViestiKirjoittanut -Riuku- » 21.6.2010 21:37

^^ Mikäs vika siinä "shortyssä" on? :D


Tuossa yks päivä suorittelin pientä burnouttia. Kallistin mopoa hiukan ja lirutti jotain maahan samalla. No ajattelin, että oli bensaa, mutta asvaltilla oli vielä jonkin ajan kuluttua mustaa lätäkköä. Ei kyllä öljyä näytä koneestakaan hävinneen, kun tarkistusikkunasta katsoin. :| Jäähdytysnestettäkään ei kadonnut. Oisko sitten vain työntäny koneesta hitusen ööliä pois, kun siellä taitaa olla hiukan ylimääräistä öljyä? :)
H3ntun3n
Pyörä:
Nissan Skyline
Paikkakunta:
Hyvinkää
Liittynyt:
26.11.2007 23:09

ViestiKirjoittanut H3ntun3n » 22.6.2010 13:03

Itellä operaatio: posauta takanaggi:ssa pisti vaan jäähärin nesteitä pihalle, mutta muistelisin, että olis itellekki käyny joskus tollee et vähä tullu oilii pois :D
jonioo
Pyörä:
ktm530, manki
Paikkakunta:
Hki
Liittynyt:
14.10.2007 23:03

ViestiKirjoittanut jonioo » 25.6.2010 4:16

Shorty myynnis jos sua kiinnosta!! :lol:
T-e-m-e
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittanut T-e-m-e » 1.7.2010 20:44

Kertokaapa nyt rehellisesti paljonko näillä 450-525 kotarin männillä ajaa? jotkut puhuu 5 tonnista toiset 10 tonnista ja hurjimmat 15 tonnista ! Jos Kadulla ja maastossa ajaa niin minkälaisia määriä pitäisi kestää? Jos aatellaan vaikka että pyörällä olisi ajettu 10tonnia niin paljoko tulee remontin hinnaksi?
Messico
Pyörä:
husq 450SMR
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
21.11.2006 15:28

ViestiKirjoittanut Messico » 2.7.2010 17:47

Itse ainakin pistän tuossa 200 tunnin kohdalla vaihtoon jos nyt ei mitään odottamatonta tapahdu ennen sitä (eli 70h päästä).

Racingbikellä sanoivat 200-250h vaihtoväliksi - ainakin omassa pyörässä.
henkka100
Pyörä:
KTM 450 EXC -06
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
28.8.2007 20:40

ViestiKirjoittanut henkka100 » 2.7.2010 21:06

T-e-m-e kirjoitti:Kertokaapa nyt rehellisesti paljonko näillä 450-525 kotarin männillä ajaa? jotkut puhuu 5 tonnista toiset 10 tonnista ja hurjimmat 15 tonnista ! Jos Kadulla ja maastossa ajaa niin minkälaisia määriä pitäisi kestää? Jos aatellaan vaikka että pyörällä olisi ajettu 10tonnia niin paljoko tulee remontin hinnaksi?



Itellä 06 450 exc:ssä sisällä tällähetkellä noin 250h ajettu mäntä, vaihtoon menossa kuukauden päästä. Noilla vanhemman mallin koneen männillä ajelee pidempiä tuntimääriä mitä uudemman mallin (07?-->) vehkeillä. Täys koneremppa tehtiin jo 180-200h:n kohilla, mutta mäntä ei siinä vaiheessa ollu vielä vaihtokuntonen.


Edit. Niin ja kilometrimäärissä 200h vastaa pyöreesti 10 000km ja 250h noin 12 500-13 000km keskinopeudella 50km/h, noi lukemathan voi vaihdella paljokin riippuen siitä missä ajossa pyörä on ollut (metsässä vai kadulla).
T-e-m-e
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittanut T-e-m-e » 4.7.2010 20:31

okei, no entä mitä tuumitte ku tuossa olisi isoveljen tutulla myynnissä nyt ktm se on 400cc mutta siinä on 525 yläkerta. kestääkö alakerta? Ja se on ollut punakilpinen ennen ja laitettu joskus kilpiin. onko punakilpinen tehtaalla tehty erinlaiseksi kuin valkokilpinen? Eli että onko valkokilpinen tehty katuajoon ja punakilpinen vain kilpakäyttöön. Kilpakäytössähän huolto välit on tiheitä.
öräwä
Pyörä:
450 sx-f
Paikkakunta:
Joutsa
Liittynyt:
18.3.2007 18:26

ViestiKirjoittanut öräwä » 4.7.2010 20:47

T-e-m-e kirjoitti:okei, no entä mitä tuumitte ku tuossa olisi isoveljen tutulla myynnissä nyt ktm se on 400cc mutta siinä on 525 yläkerta. kestääkö alakerta? Ja se on ollut punakilpinen ennen ja laitettu joskus kilpiin. onko punakilpinen tehtaalla tehty erinlaiseksi kuin valkokilpinen? Eli että onko valkokilpinen tehty katuajoon ja punakilpinen vain kilpakäyttöön. Kilpakäytössähän huolto välit on tiheitä.


Voi luoja :eek:
Siis kyseessä on kisapyörä jonka saa kilpiin, tehtaalta lähteissä punakilpisiä kaikki.
Käsittääkseni 400cc vehkeessä johon käy suoraan isompi yläkerta on sama alakerta kuin isommissa. Joku vois vielä vahvistaa. :)
Näissä EXC, EXC-F, EXC-E ja EXCR malleissa on kaikissa tiheät huoltovälit, vaikka ajais pyörätiellä.
V-V-VVjalkåkenäläinänen
T-e-m-e
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
15.10.2005 11:12

ViestiKirjoittanut T-e-m-e » 4.7.2010 21:37

jees, piti varmistaa ettei paskaa mee ostamaan :)
öräwä
Pyörä:
450 sx-f
Paikkakunta:
Joutsa
Liittynyt:
18.3.2007 18:26

ViestiKirjoittanut öräwä » 4.7.2010 22:31

T-e-m-e kirjoitti:jees, piti varmistaa ettei paskaa mee ostamaan :)


Nojoo varmaan menestynein merkki enduro hommissa Suomessa ja ulkomailla.
Paskoista vähiten paska :)
V-V-VVjalkåkenäläinänen
-Riuku-
Pyörä:
Ktm 400 exc
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
8.7.2006 12:38

ViestiKirjoittanut -Riuku- » 6.7.2010 15:32

Itse en näihin öljynkiertohommeleihin ole kummemmin perehtynyt vielä. Mitenkä on, kiertääkö öljy kunnolla keula ilmassa? Kestääkö vetää nokka ilmassa pitempää matkaa?