Mikä tää säiliö on(siis oli)? Oli hiukan perstunu tuo muovi ja käsi vähä otti niin mureni vaan. Pitääkö tuohon hommata joku vai voiko olla tollee vapaana? Tänään sieltä ekan kerran tuli jotain, kun öljynvaihdon jälkeen laitoin käyntiin. En kyllä hajun perusteella keksiny mitä se on.
Seuraa sitä letkua mihin se menee, joku ylivuotoletku luulis olevan? Nyt on ninja ollu tallissa 1 viikon kuristettuna, sekin on vähän liian kauan. Eli kuristukset lähtee kuuseen heti kun itse sen homman hoidan. Täs ois jotain kysymyksiä joilla pääsen alkuun.. Onko bensatankin letkussa jonkinmoinen hana? Mikä anturijohto se on mikä lähtee tankista? blöö
Xandero kirjoitti:Seuraa sitä letkua mihin se menee
No niinpä tietenki. Miksköhän ei oo tullut itellä mieleen. Olisin varmaan aivan samanlailla vastannut, jos joku muu olisi kysynyt samaa. Pitääpä ensi kerralla tutkia kun ottaa katteita irti.
Se pallosäiliö tulee ilmaputsari kotelosta, se kai kerää pohjalta vedet sinne tai jotain. KYMYSYS! Miten ruiskurungon saa irti? sen yhen näkyvän ruuvin jo irrotin mut ei se heilu ku ihan vähän etten viitti repiä irti. Miten se on vielä kiinni? Olen siis poistamassa kaasukahva kuristus ruuvia.
Sieltä mistä varaosia yleensäkin saa? Riippuu nyt aivan mitä haetaan. Merkin edustajalta tai sitten jos löytyy, niin tarvikkeena esim. Allright, Storm yms.
Mistä sais hommattua semmosta ohkasta vaahtomuovia katteiden sisäpuolelle? Ääntä ja resonointia vaimentamaan. Vanhoissa katteissa on jotain semmosta harmaata, ohkasta ja pehmeetä...
Onkos kukaa tehnyt jotain muokkauksia ilman otolle? Itte vaan aattelin tehdä kun viime kesänä väsäsin tuosta ton fighterin ja tuli tuo maski tuohon ilman oton eteen, veikkailempa että vähä verottaa ilman saantia ja sitä kautta tehoja. Hieman myös tuntuu että ei vastaa ihan yhtä napakasti kaasuun kuin ennen.
Elikkäs onkos joku jottain sinne tehny ja minkälaisia?
Ja kyllä tiedän että uudellen säädättäminen auttais jo noihin vaivoihin koska änkkääki lyhennetty ja pyörä viimeksi säädetty DP:kaa.
Ittelle samaa vuosimallia ja samanverran ajettu samalla hintaa tuli ostettua syksyllä. Jos 24tkm iso huolto on tehty niin eipä siinä oikeen muuta ole. Käy hakemassa pois
Kertokaapa onko hyvä idea kiilottaa Kawa 636sen tankki? Onko sitä mahdollista hiekkapuhaltaa kun on niin ohutta muuteskin, onko se muuten alumiinia toi tankki? Itse ajattelin ottaa maalinpoistoaineilla maalit veke.
Veikkaan että on ihan perus peltiä se tankki, testaa magneetilla jos tarttuu niin on rautaa. Ite en ole niin masokisti että kiillottaisin pyörän tankin, se kiillotus on kovaa hommaa ja pinnan puhtaanapito läpi kauden on myös.
astr0 kirjoitti:Mistä sais hommattua semmosta ohkasta vaahtomuovia katteiden sisäpuolelle? Ääntä ja resonointia vaimentamaan. Vanhoissa katteissa on jotain semmosta harmaata, ohkasta ja pehmeetä...
Käy hakee paikallisesta ad:ltä. Ite ostin viime talvena kyseistä mattoa ja ei maksanu arkilta montaa kymppiä. Sit vaan paperista eka piirteli sopivat sapluunat katteiden sisäpuolelle ja leikkeli sen vaahtomuovin sisälle. Omassa muovissa oli toisella puolella liimapinta paperin alla sekä toisella puolella sit sellanen ohut "alumiinifolio" pinnote.