Onko tossa ekan pyörän valinnassa jotai tietty kuutio rajaa mitä ei kannatais ylittää? Pärjääkö 250cc?
j h kirjoitti:Onko tossa ekan pyörän valinnassa jotai tietty kuutio rajaa mitä ei kannatais ylittää? Pärjääkö 250cc?
Judis kirjoitti:Eli kertokaa nyt niitä eroja esim. koneen luonteesta ja ajettavuudesta. Pyörällä olisi tarkoitus ehkä suorittaa pienimuotoista kikkailuakin.
Mainow kirjoitti:Judis kirjoitti:Eli kertokaa nyt niitä eroja esim. koneen luonteesta ja ajettavuudesta. Pyörällä olisi tarkoitus ehkä suorittaa pienimuotoista kikkailuakin.
En juurikaan Sv:estä tiedä, mutta moottorin puolelta ero on jo siinä että se on v2, kun banditissa on se normi rivi4. Jos nyt jotain kikkailua niin ehkä bandiitti tai sitte menis ehkä ihan sille vanhan ceebeeärrän puolelle. Ajoasennollisesti ainakin bandiitti hyvä tälläselle reilu 180cm pitkälle, eli pitempääki matkaa voi ajaa helposti. Joku muu voi kertoa sitte tuosta äsveestä enemmän.
Judis kirjoitti:Tarkotus olis lähinnä harrastaa satunnaista keulimista silloin tällöin. Porukat sanonu paljon hyvää tosta banditin koneesta, varsinki jos osaa itse laittaa. Eikö kukaan kehu sv:tä?
E: Mites toi jammun fazer? Onko minkälainen pyörä noihin verrattuna?
kawazami kirjoitti:Mihin se perustuu, että kaikki kehuu aina v2 moottorin ääniä? itellä v2 ja vastaavaan
rivariin verrattuna ääni muistuttaa lähinnä vanhaa ruohonleikkuria ja nelari monttupyörän sekoitusta.
Kyllä joku nelari vinkuu paljon kauniimmin/kierrosherkempi kone ja tärinättömämpi.
Vähän ohi aiheen mutta kerran mielipide näinkin päin.
SirKaarlo kirjoitti:Judis, ei kukaan uskalla kehua enää mitään tällä foorumilla, kun aina syntyy kauhea vääntö asioiden paremmuudesta. Ei siis laitteiden vaan nimenomaan asioiden.
Molemmat pyörät, SV ja Banditti ovat tehokkaita pelejä, joilla pärjää. Verrattuna moneen muuhun ne ovat tehottomia. Itse olen nyt kolmatta kesää SuperValmetin satulassa ja ei ole vielä tullut mieleen vaihtaa kuin ehkä johonkin kalliimpaan ja hienompaan koneeseen. Mukava on ajella, luotettava on ollut ja kivan luonnekas kone. Moottorijarru tuossa SV:ssä aluksi vähän yllätti, mutta sittemmin sitä on tottunut käyttämään. Rivikonetta testailin ja yllätyin taas erilaista luonnetta toiseen suuntaan. Käy kokeilemassa heti kun vaan voit, älä hätäile pyörän laiton kanssa. Mieluummin kuukausi ilman pyörää ihmetellessä kuin sitten kaksi vuotta väärän pyörän kanssa ihmetellessä. Siinä minun mietteitä aiheesta.
Judis kirjoitti:Eikö kukaan kehu sv:tä?