Huomaan että sulla on tosiaan jäänyt järki käteen eikä sinne missä sen pitäisi olla. Viittasin ihan kaikkiin 250cc pyöriin joissa pitää tehdä moisia remontteja noin pienen käytön jälkeen, ja vielä tuolla teho-cc suhteella ja neljällä tahdilla. Sitten tuo olisi ihan ymmärrettävää jos tehoa olisi 0,5hv per kuutio. Miksi saman (tai paremman) teho-per-kuutio-suhteen omaava ja monta tonnia enemmän kiertävä monisylinterinen isompi pyörä ei tarvitse moisia osien vaihtoja välttämättä edes 25tkm, tai 50tkm kohdalla?smu- kirjoitti:Kitaconist kirjoitti:Täytyy sen verran kommentoida että on kyllä todella surkea laitos tuo edellämainittu 250f nelari jos kymppitonnin kohdalla pitää sisuskaluja ruveta uusimaan, ja mahdollisesti kampurakin!?
On kyllä maailman kirjat sekasin jos noin huonoja moottoreita vielä nykyään saadaan joissain tehtaissa aikaiseksi..
Voisiko johtua siitä että se on korkeaviritteinen kilpapyörä? järki käteen.....
Niinhän noihin muihinkin crosseihin / enskoihin vaihetaan mäntää ja muuta osaa tiukkaan tahtiin?
Ja 250f on sinusta korkeaviritteinen? Kaipa tuokin on sitten makuasia...
Joko noiden mottien laatu on syystä tai toisesta tarkoituksetta huono, tai valmistajien rahastuskikka.