ktm 450, 525

öräwä
Pyörä:
450 sx-f
Paikkakunta:
Joutsa
Liittynyt:
18.3.2007 18:26

ViestiKirjoittanut öräwä » 26.7.2010 22:20

EN tiedä mikä käytäntö mopoissa on, mutta kotarissa, jota ei ole tyyppihyväksytty valkokilpiseksi asia menee näin =

Pyörän saa kilvitettynä ostettua ja kilvitettyä max. 2 vuotta käyttöönoton jälkeen. Muussa tapauksessa kilvittäminen on mahdotonta tai kallista. Tyyliin 1000€ verot, 2500€ uusinta tullaus, 150€ rekisteröintikatsastus, kuristus/penkitys hommat, päästöhommat, valkokilpiseen tarvittavat osat.....
Lähiaikoina oon pari kertaa KTM nordicille noista soitellut, on suht.tuoreessa muistissa hommat :)
V-V-VVjalkåkenäläinänen
swantte
Liittynyt:
6.8.2006 11:14

ViestiKirjoittanut swantte » 4.8.2010 15:11

itselle on tulossa käyttöön tollanen 400exc -07. lähtee hienosti käymään kun on kone kylmä, mutta kun on vähänkään lämmin niin ei lähde mitenkään käyntiin. Mikäs mahtaa olla vikana? :roll:
-Riuku-
Pyörä:
Ktm 400 exc
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
8.7.2006 12:38

ViestiKirjoittanut -Riuku- » 4.8.2010 21:09

Se taitaa olla normaalia käytöstä. Kun käynnistät lämpimänä, niin älä ainakaan pumppaa kaasua yhtään. Se käy kuumalla koneella rikkaalla. Jos startti toimii, nii eihän siinä pitäis mitään ongelmaa olla. :) Sx-malleissahan on kuumakäynnistysvipu, joka laihentaa seosta kuumalla koneella käynnistäessä, koska niissä ei ole starttia vaan pelkkä poljin. Exc-malleissa sitä ei ole startin takia laitettu.
-Riuku-
Pyörä:
Ktm 400 exc
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
8.7.2006 12:38

ViestiKirjoittanut -Riuku- » 16.8.2010 17:24

Kertokaapa, minkälaiset ketjut ois hyvät? Ei nyt ihan kalliimpia raaskis ostaa, mutta jotkut laadukkaat o-rengasketjuthan ne pitäis olla.

E: mitäs mieltä näistä http://www.mc-scatter.com/did-520120v-p-3193.html ?
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 16.8.2010 21:47

Noi on iha passelit, DID kuitenkaa mitää paskaa tee.. Ja o-renkailla suht hyvät, jos haluaa pikkase viä panostaa nii x-renkaiset alle..
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
henkka100
Pyörä:
KTM 450 EXC -06
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
28.8.2007 20:40

ViestiKirjoittanut henkka100 » 17.8.2010 20:42

Ite investoin http://www.motokeidas.com/shop/product_details.php?p=111972 tommosiin tuossa alkukeväästä ja ihan toimivat, tosin hieman tyyriit.
randomrider
Pyörä:
KTM exc 525 supermopo
Paikkakunta:
järvenpää
Liittynyt:
24.2.2006 16:08

ViestiKirjoittanut randomrider » 4.11.2010 11:05

Millanen homma tsekkaa 525 venat?
Some fuc*ing RandomRider
JMH
Pyörä:
KTM 250, 400
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
6.3.2008 18:14

ViestiKirjoittanut JMH » 15.11.2010 22:24

Avaa venttiilin kopat ja tsekkaat ne 8)
Kiiiski
Pyörä:
bobber
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2007 22:53

ViestiKirjoittanut Kiiiski » 17.11.2010 16:15

jos ei taito tai uskallus riitä tollaseen ni örthenillä ainakin tsekkaa ja tarvittaessa säätää siinä samalla 40e makso ainakin mulla, ja kadulla noita pitäis sit kuulemma katella 50h välein, no mun ajomäärien mukaan ei se ainakaan pirun kalliiks tuu kun käy pari kertaa vuodes siel niit näyttämässä
henkka100
Pyörä:
KTM 450 EXC -06
Paikkakunta:
Tuusula
Liittynyt:
28.8.2007 20:40

ViestiKirjoittanut henkka100 » 18.11.2010 0:32

randomrider kirjoitti:Millanen homma tsekkaa 525 venat?




Profiilis mukaan asut Järvenpäässä niin myös Ykkös-mp huoltaa KTM:iä ja venojen säätäminen onnistuu tarvittaessa sieläkin.
Gusse
Pyörä:
640 LC4
Liittynyt:
20.1.2008 23:38

ViestiKirjoittanut Gusse » 18.11.2010 16:59

Kuinka paljon yhtäläisyyksiä/eroavaisuuksia tällaisilla on Yamaha WR 450 kanssa? Oon pidempään miettinyt tollaisen jammun ostamista, mutta nää on halvempia ja varaosatkin ilmeisesti huokeampia? Aika pitkälti molemmat taitaa olla kilpavehkeitä, joten minkälaiset huoltovälit kotareissa on? Miten luotettavuuspuoli?
Mopokuvia galleriassa
Kiiiski
Pyörä:
bobber
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2007 22:53

ViestiKirjoittanut Kiiiski » 18.11.2010 17:48

no jos kadulla meinaa ajaa niin, koneöljyt 8-10h välein ja lootaöljyt sitten joka toisella kerralla ja samoin suodatin, itse vaihan kyl koko setin aina samalla :roll: racingbikessä sanottiin männänvaihdon olevan 150h välein ja konerempat samaa luokkaa mitä piikissä 200-250h. luulis olevan noi huollot aika samaa luokkaa, soitappa johonki jammun jälleenmyyjälle jos joku huoltopuolelta tietäis
änkkä
Pyörä:
Ktm 125, Ktm 530 exc 10'
Liittynyt:
10.3.2009 17:54

ViestiKirjoittanut änkkä » 18.11.2010 18:49

Ja milläköhän perusteella lootaöljyt joka toinen kerta?
Kiiiski
Pyörä:
bobber
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2007 22:53

ViestiKirjoittanut Kiiiski » 18.11.2010 23:02

näin ainakin helvetin moni on vaihtanut kadulla mitä olen kuullut tai kysynyt, riippuu varmaan ihan niistä moottoriöljyistä jos vaihtelee niitä vaikka 5h välein niin onko järkeä vaihtaa sitten samalla myös lootaöljyt?
änkkä
Pyörä:
Ktm 125, Ktm 530 exc 10'
Liittynyt:
10.3.2009 17:54

ViestiKirjoittanut änkkä » 19.11.2010 16:25

liikkeessä sanoivat mulle et molemmat öljyt 10h välein...tuskin kukaa ajelee 5h öljyil kadulla, siinähä saa kokoajan olla vaihtamassa :lol: ... Senkus vaihtelette niit lootaöljyi 20h välei :D