Tuli tuossa sunnuntaina ostettua vuosimallin -05 636 kun kohtuu hintaan sain, itseasiassa oli törkysen halpa ajokilometreihin ja muihin nettimoton samanmallisiin pyöriin nähden. Aina hieman skeptisenä ihmisenä olen tässä muutaman päivän aikana tsekkaillut pyörän läpi, tai lähes kaiken mitä itse osaan tehdä ja katsoa. Kaikki on mennyt tähän mennessä aivan kuten myyjä kertoi; öljyt ja suodatin on vaihdettu tänä keväänä, ilmanputsari on tuliterä ja puhdas KN, jarrupalat ja levyt on edessä ja takaa moitteettomassa kunnossa ja eturengas ei ole nähnyt tietä kuin reilut tuhat kilometriä. Ketjut ja rattaat on hyvässä kunnossa, öljysin ne kuitenkin tänään, kun olivat hieman jähmeät eikä niitä tänä vuonna ole vielä rasvailtu.
Pyörässä on tällä hetkellä kiinni rumat vihreät jarruletkut, mutta sain mukaan iskemättömät mustat, joten nuo pitänee vaihtaa huomenna, vaikka jarrujen ilmaus on ikävää hommaa.
Tällä viikolla pyörä pitäisi viedä takarenkaan vaihtoon, se on lähestulkoon finaalissa ja samalla voisi pyytää huoltomiehiä tarkastamaan venttilit, kun niitä en itse osaa enkä halua katsoa. Mitähän muuta huollossa voisi tarkastaa, pyörästä ei nimittäin ole huoltokirjaa joten tehdyistä huolloista ei ole myyjän kertomuksia lukuunottamatta mitään käryä.
Niin tosiaan, kawassa on asennettuna lähivaloksi mallia xenon, mutta kaukovalo on tavallinen halogeni. Meneekö tuohon kaukovalon paikalle heittämällä kiinni xenoni, vai pitääkö tehdä jotain muuta jotta saan xenonin toimimaan? Tai sulattaako xenon valoumpion puhki?
"Älä kehuskele sillä, ettet ole koskaan kaatunut, vaan sillä, että olet aina noussut pystyyn"