_nidec_ kirjoitti:En nyt äkkiseltää löytäny ketjua 400cc:lle, mut jos täältä jtn vinkkiä sais.. Eli; fillarina siis 2004 EXC 400 ja kysyisin et miten saan kalibroitua sm-vanteen koon mittariin, mikäli se on edes mahdollista...? Eli kyseessä kotarin oma digimittari ja tripmaster löytyy. Kyseistä tietoa en löytänyt ainkaan noista kotarin omista opuksista... Kiitos.
-Riuku- kirjoitti:Tässä http://www.motot.net/wiki/KTM_EXC_125 ihan sivun alhaalla löytyy kalibrointiin ohjeet. Itellä piti muistaakseni irroittaa just toinen johto, mitä noissa ohjeissa kerrottiin.
^SLayeR^ kirjoitti:mitenkäs olisi tuohon paras tapa rakentaa virtalukko? tuleeko virta sytkälle akulta? eli jos akun + johtoon rakentais katkaisijan väliin? Startin käytön se ainakin estää, mutta estääkö kiksillä käynnistämisen?
Niinhän se varmasti kuuluisi tehdä.JMH kirjoitti:^SLayeR^ kirjoitti:mitenkäs olisi tuohon paras tapa rakentaa virtalukko? tuleeko virta sytkälle akulta? eli jos akun + johtoon rakentais katkaisijan väliin? Startin käytön se ainakin estää, mutta estääkö kiksillä käynnistämisen?
Mulla on se laitettu sillee että ei lähe kiksillä eikä startilla. En vaan muista miten se meni sillä nyt itelläki piuhat irti ja ku koittelin tossa vähäaika sitte niin en saanu toimimaan millään tavalla mutta voin infota sulle siitä jos muistan miten se meni Tarkotushan on se että se maadottaa startin ja tappokatkasijan että ei lähde käyntii.
Messico kirjoitti:^SLayeR^ kirjoitti:2. kysymys: tuleeko valoille virta akulta suoraan?
Semmonen kutina että valot ei tuu akulta mutta vilkut tulee akulta. En mene päätäni pantiksi pistämään tästä tiedosta.
mutta startti pyörii kuitenkin, vaikka kipinää ei saisikaan?_nidec_ kirjoitti:Messico kirjoitti:^SLayeR^ kirjoitti:2. kysymys: tuleeko valoille virta akulta suoraan?
Semmonen kutina että valot ei tuu akulta mutta vilkut tulee akulta. En mene päätäni pantiksi pistämään tästä tiedosta.
Juurikin näin, vilkut saa päälle vaikka pyörä ei ole käynnissä, mutta valot saa vain kun pyörä on käynnissä.
Ja tappokatkasija virtalukolla maihin--> ei käynnisty kiksillä eikä startilla..
^SLayeR^ kirjoitti:mutta startti pyörii kuitenkin, vaikka kipinää ei saisikaan?_nidec_ kirjoitti:Messico kirjoitti:^SLayeR^ kirjoitti:2. kysymys: tuleeko valoille virta akulta suoraan?
Semmonen kutina että valot ei tuu akulta mutta vilkut tulee akulta. En mene päätäni pantiksi pistämään tästä tiedosta.
Juurikin näin, vilkut saa päälle vaikka pyörä ei ole käynnissä, mutta valot saa vain kun pyörä on käynnissä.
Ja tappokatkasija virtalukolla maihin--> ei käynnisty kiksillä eikä startilla..
Jos ei kuitteja löydy niin kannattaa olettaa ettei huoltoja ole tehty. Noin vanhaa kilvetöntä on vaikea/kallis saada rekisteriin. Ei mahdotonta, mutta helpommalla pääsee kun ostaa jo valmiin kilvellisen. Tuollaisen moottoriremonttiin varmasti menee enemmän kuin 600€.Motis kirjoitti:Kiikarissa tälläinen yksilö. Tekstiviestiä sitten laitoin ja kysyin sitten huolloista ja vastaus oli "Öljyjä on tietääkseni vaihdettu niinku pitää mutta mäntä siihen varmaan kannattais vaihtaa ennenkun enemmän alkaa ajamaan." ja soiton perusteella sanoi et edellinen omsitaja on jtn sinne koneeseen vaihtanu. Kuittia ei ole, mut a.per.osat mitä vaihdettu koneeseen pitäis olla "jossain" pussissa. Eli luultavasti saa heti olla remppaamassa ja uhraamassa sen +600€ (?)
Sitten vielä miten saan varmuuden et voiko kyseistä pyörää rekisteröidä tieliikenteeseen? Tyyppikilvestä tiedot ja sitten kontorille kyselemään, vai?