Ainakin toimitusajat Varkauden Osassa ja Koneessa ovat p*rseestä. Viikkoja menee, kun tilaamasi tuote on tullut liikkeeseen. Näin siis tapauksissa, joista olen kuullut ihan itse asiakkaalta.
palmuliiga kirjoitti:tässä pari kolme kuukautta takaperin kävin kx-centerissä tampereen sarankulmassa ja kysyin dt:n satapiikkiin ketjuja
neulalaakeri kirjoitti:ittellä on tampereen kx centeristä samanlaisia kokemuksia: siellä ei vaan osata.
r.m. heino on sit toinen juttu, niiltä löytyy osat kaikkiin pyöriin(niihin joita ne ei mainosta ne pystyy tilaamaan jotain yleisosia ja hyvin on löytyny).
veikkaaja kirjoitti:Itse voin suositella Salossa sijaitsevaa takataloa, myyjiä tuntuu vaan välillä olevan liian vähän.
Ja itse ainakin olen saanut hyvää palvelua, niin tarrojen/suuttimien kuin renkaidenkin/kypäränkin suhteen.
-MarkusH kirjoitti:...Lisäksi Moto-Raumalla on minua ainakin palveltu hyvin ja myyjillä on ollut huumorintajuakin bensahana on hansapena jne...
-MarkusH kirjoitti:veikkaaja kirjoitti:Itse voin suositella Salossa sijaitsevaa takataloa, myyjiä tuntuu vaan välillä olevan liian vähän.
Ja itse ainakin olen saanut hyvää palvelua, niin tarrojen/suuttimien kuin renkaidenkin/kypäränkin suhteen.
Samat sanat, takatalolla palvelu pelaa. Vaikka en ole vielä edes 15 (!) palvelu toimii silti ja myyjillä on aikaa asiakkaalle sekä myyjät antavat myös hyviä neuvoja. Lisäksi Moto-Raumalla on minua ainakin palveltu hyvin ja myyjillä on ollut huumorintajuakin bensahana on hansapena jne... Eikä esim. turussa olevalle kunun pyörällekkään mitään moitittavaa ole...