Kawasaki z750

Dome.-
Paikkakunta:
Sauvo
Liittynyt:
7.6.2005 14:45

ViestiKirjoittanut Dome.- » 1.2.2010 18:44

Noniin kawasakikuskit! Onkos joku törmännyt tämän näköiseen bellypaniin ennen http://p1.bikepics.com/pics/2009/11/30/ ... 2-full.jpg Mitäköhän merkkiä ja mallia tuo on?

Joku bellypan pitäisi kesäksi kehittää. Kawasakin oma taitaa olla se kaunein vaihtoehto, mutta hinta myös omaa luokkaansa?

Edit. Tarkemmin tutkittuani totesin tuon bellypanin olevan Puig-valmiste http://i212.photobucket.com/albums/cc27 ... 0puig2.jpg Ei ole mitään aikaisempaa kokemusta merkistä, mutta laitoin nyt sinisilmäisesti tuollaisen tulemaan. Täytyy katsoa miten tuo harmaa sopii kokomustan pyörän kanssa :nörtti:
matoooo
Liittynyt:
24.2.2010 9:47
Liikaa?

ViestiKirjoittanut matoooo » 24.2.2010 9:52

Moi,

Mikäs on teidän mielestä tuolle z750 "paljon" kilometrejä. Eli miten on keston kanssa, esim jos jollain on ajettu yli 45 000 niin onko kalliita remppoja edessä? Vai onko tällä jotain tälläistä maagista rajaaa, jonka jälkeen voi alkaa varautumaan, tietenkin riippuu huolloista ja ajoista mutta mutta...
Spine^
Pyörä:
Työsuhde.
Paikkakunta:
Aurinkolahti
Liittynyt:
2.11.2002 0:52

ViestiKirjoittanut Spine^ » 24.2.2010 13:07

toimiihan tuo ku junan vessa,senverran rauhallisessa käytössä ollu usein ja matalaviritteinen moottori. Venat ku tsekkaa 15tkm-20tkm välein,öljyt useammin ja huolehtii alustan huollosta ja ns.kuluvista osista ni mikäs siinä. Ykslöstä kovasti kiinni.
Nauris^^
Pyörä:
TM SMR 125 (myyty) , Hyosung Comet (myyty), Kawasaki Z 750
Paikkakunta:
Rauma
Liittynyt:
17.4.2007 9:38

ViestiKirjoittanut Nauris^^ » 2.3.2010 16:08

Joo kyl noi nyt toimii moitteetta ku huoltaa säännöllisesti. Omal pyöräl ajettu pian 40tkm ja oli hetki sit ISOSSA huollossa. Toimii täydellisesti ja koneesta ei kuulu ylimääräisiä kilinöitä.. Niin ja pyörä on myynnissä jos jotain kiinnostaa hienosti rakennettu zetori! Galleriassani olevat kuvat ovat vanhoja joten uusia saa pyytämällä :)
H-u-l-l-u
Pyörä:
Yamaha FZ750
Paikkakunta:
RaaseBori
Liittynyt:
27.4.2005 22:01

ViestiKirjoittanut H-u-l-l-u » 27.3.2010 13:21

Jees eli varmaankin ensviikon ainaka olis tarkoitus käydä tekemässä kaupat -05 Z750:stä, niin onko mitään vinkkejä että mitä kannattais vielä syynätä, eli onko jotain heikkoja kohtia tai jotain muita kommervenkkejä mitä näissä kantsis tsekata?
Esinahan palanen istutetaan maahan ja sitä kastellaan säänöllisesti. Kun siitä kasvaa kunnon kyrpä, siitä tehdään konstaapeli.
Roub
Pyörä:
Gillu
Paikkakunta:
Tampere City
Liittynyt:
4.1.2009 19:29

ViestiKirjoittanut Roub » 4.4.2010 16:06

Minkälaisia ohjaustankoja te ootte laittanut tähän vanhempaan zetaan kiinni? Tuntuis siltä, että suoremmalla tangolla sais paremman ajoasennon, mutta liekö tämä totta? Kokemuksia?

Entäs minkälaisia slipareita tai muita putkiviritelmiä teillä on tässä zetassa? Tarviiko Power-Commanderia tms.? :nörtti:

Kiitokset etukäteen. ;)
Moottoripyöräilyä koskevat lait:
”Kaikki kiva on kiellettyä.”
~Tieliikennelain 2 §:n 2. momentti
Mäxä raider
Pyörä:
Joku pyörä kevääksi.. EX. Aprilia mx 125cc & rx50r
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
22.4.2006 21:19

ViestiKirjoittanut Mäxä raider » 12.4.2010 20:16

noniin, niinkin tylsä kysymys tähän väliin kuin että mitähän tästä pyörästä tarttis tietää kun katsomaan menee? ja mitähän erikoiskohteita zetorissa on? kuten honda cbr:ssä jakoketju jne..
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 13.4.2010 15:10

Roub kirjoitti:Minkälaisia ohjaustankoja te ootte laittanut tähän vanhempaan zetaan kiinni? Tuntuis siltä, että suoremmalla tangolla sais paremman ajoasennon, mutta liekö tämä totta? Kokemuksia?
Entäs minkälaisia slipareita tai muita putkiviritelmiä teillä on tässä zetassa? Tarviiko Power-Commanderia tms.? :nörtti:


Itsellä oli 750S:ssä kohtalaisen suora tanko.. Ajoasento oli PALJON parempi.. Ainoa huono puoli oli tangon kiinniottaminen etupleksiin.. Nakukawassahan samaa ongelmaa ei ole, koska koko maski liikkuu tangon mukana..
Itsellä oli sliparina Devil Magnum, josta lähti kyllä erittäin komeat äänet.. Tehoakin tuolla ja PCIII:llä saatiin lisää ihan mukavasti.. Vakiosäädöillä kawa miettii yleensä kaasua avatessa ja tuokin ominaisuus saatiin PCIII:llä tehokkaasti otettua pois.. Mikään välttämättömyys commanderin asennus ei ole..


Mäxä raider kirjoitti:noniin, niinkin tylsä kysymys tähän väliin kuin että mitähän tästä pyörästä tarttis tietää kun katsomaan menee? ja mitähän erikoiskohteita zetorissa on? kuten honda cbr:ssä jakoketju jne..


Itsellä ei ole tietoa muusta tyyppiviasta, kuin takaiskarin ruostumisesta niissä pyörissä joihin ei ole huggeria laitettu..
Kannattaa tietysti käydä läpi kaikki paikat, mitä normaalistikin pyörää ostaessasi katsoisit.. Alustan, sähköjen toimivuus, kone ja muu kulkupuoli..
Moottorit seiskapuokissa on melkoisen pomminvarmaa kamaa.. Alakerta kun on raapastu suoraan 900:sta ninjasta.. Kaikenmaailman rutinoita voi kawasakin koneesta kuulua, mut en niistä välttämättä kauheen huolissani olisi.. Riippuen tietty äänen voimakkuudesta jne..

Muita ominaisuuksiahan zetassa on sangen onneton etuiskunvaimennus, runko on vähän löysä kovassa menossa ja takaiskarikin kohtuu pehmeä.. Sen lisäksi, että ruostuu :D
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
ams
Pyörä:
Kawasaki Z750 -06
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
27.4.2010 13:18
Kawasaki z750 -06 Sähköviat?

ViestiKirjoittanut ams » 27.4.2010 13:38

Onko z750 omistajia joilla olisi ollut sähkövikoja?

Eilen hain pyöräni talvisäilöstä ja vilkut eivät toimineet! Mittariston suuntavilkkujen merkkivalotkaan eivät toimineet... Vois olla tietty että vilkkujen katkaisimesta on vaan johto irti... jos tänään jaksais aukaista sen kotelon ja katsoa sieltä :) Kuiteski kaikki sulakkeet oli ehjiä.
Jos vaan on kokemusta nii kommenttia????
Mäxä raider
Pyörä:
Joku pyörä kevääksi.. EX. Aprilia mx 125cc & rx50r
Paikkakunta:
Raisio
Liittynyt:
22.4.2006 21:19

ViestiKirjoittanut Mäxä raider » 9.5.2010 15:32

Tässä kun ei ihan vielä ole pyörääkään tallissa niin kysyisin jo valmiiksi että onko tässä mitään selviä kohteita joita voisi parantaa? esim. jotain tehokkaampia jarrusarjoja, moottoripuolen härpäkkeitä tai vastaavaa? olisko power commanderista mitään iloa Akrapovicin kanssa? sais sitten ajokauden jälkeen jotain pikkasta tekemistä talvi-iltojen ratoksi.. :)
JayEll Moderaattori
Pyörä:
ZX12R -03, GSX 500cc R4, Honda NSR
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
31.3.2004 20:48

ViestiKirjoittanut JayEll » 10.5.2010 6:36

Mäxä raider kirjoitti:Tässä kun ei ihan vielä ole pyörääkään tallissa niin kysyisin jo valmiiksi että onko tässä mitään selviä kohteita joita voisi parantaa? esim. jotain tehokkaampia jarrusarjoja, moottoripuolen härpäkkeitä tai vastaavaa? olisko power commanderista mitään iloa Akrapovicin kanssa? sais sitten ajokauden jälkeen jotain pikkasta tekemistä talvi-iltojen ratoksi.. :)


Ehdottomasti etuhaarukasta aloittaisin, sit voisi etupään jarrut laittaa ojennukseen.. Jos siis alustaan halutaan keskittyä..
Commanderi on ihan hyvä hankinta ainakin omasta mielestä.. Saadaan melkoisesti tasoitettua mopon kulkua, ja jää se ärsyttävä miettiminen siinä kaasua avatessa pois..
~ Käyttömopojen kirjo: Z750S -> ZX12R -> ZZR1200 -> GSX1400 ~
~ Muut lelut: GSX500 -83, NSR125 -01 ~
Dome.-
Paikkakunta:
Sauvo
Liittynyt:
7.6.2005 14:45

ViestiKirjoittanut Dome.- » 17.5.2010 17:37

Kaikille Kawasakista haaveileville hyvä vaihtoehto http://www.nettimoto.com/kawasaki/z/947766 Lisätietoja tosiaan kirjoittelen myöhemmin...
Lape
Pyörä:
Kawasaki Z 750 '08
Paikkakunta:
Vanda
Liittynyt:
24.7.2006 16:47

ViestiKirjoittanut Lape » 22.6.2010 1:12

Onko normaalia että moottorijarrutuksen yhteydessä bensa pamahtelee välillä putkessa? Voisiko johtua ihan puhtaasti tuosta Leovincen sliparista vai onko mahdollista että esim. tulpassa/tulpissa olisi jotain vikaa?

Paukkuminen ei ole omasta mielestä mitenkään huolestuttavan kovaäänistä ja itse asiassa kuulostaa ihan siistiltä.. :) Halusin vain varmistaa onko se ylipäätään normaalia seurausta siitä jos on vaikka vakiopönttö vaihdettu vapaammin virtaavaan putkeen?
Yzä
Pyörä:
r6
Liittynyt:
17.12.2007 18:57

ViestiKirjoittanut Yzä » 22.6.2010 22:53

Itsellä ei ole vielä semmosta mp:eetä tullutkaan vastaa joka ei paukkuis moottorijarrulla, siis jos putki/änkkäri vaihettu, hemmetin nätiltä se kuulosta kanssa 8)
Skipidiveinau
Laagi
Liittynyt:
5.6.2008 23:20

ViestiKirjoittanut Laagi » 30.6.2010 23:57

Kysytään nyt täältäkin elikkä Tietääkö joku mistä kannattaisi etsiä/löytyisi/onko kellään

Kuva

Ko. Peräkatetta + Takavaloa+ Penkkejä?