Roub kirjoitti:Minkälaisia ohjaustankoja te ootte laittanut tähän vanhempaan zetaan kiinni? Tuntuis siltä, että suoremmalla tangolla sais paremman ajoasennon, mutta liekö tämä totta? Kokemuksia?
Entäs minkälaisia slipareita tai muita putkiviritelmiä teillä on tässä zetassa? Tarviiko Power-Commanderia tms.?
Itsellä oli 750S:ssä kohtalaisen suora tanko.. Ajoasento oli PALJON parempi.. Ainoa huono puoli oli tangon kiinniottaminen etupleksiin.. Nakukawassahan samaa ongelmaa ei ole, koska koko maski liikkuu tangon mukana..
Itsellä oli sliparina Devil Magnum, josta lähti kyllä erittäin komeat
äänet.. Tehoakin tuolla ja PCIII:llä saatiin lisää ihan mukavasti.. Vakiosäädöillä kawa miettii yleensä kaasua avatessa ja tuokin ominaisuus saatiin PCIII:llä tehokkaasti otettua pois.. Mikään välttämättömyys commanderin asennus ei ole..
Mäxä raider kirjoitti:noniin, niinkin tylsä kysymys tähän väliin kuin että mitähän tästä pyörästä tarttis tietää kun katsomaan menee? ja mitähän erikoiskohteita zetorissa on? kuten honda cbr:ssä jakoketju jne..
Itsellä ei ole tietoa muusta tyyppiviasta, kuin takaiskarin ruostumisesta niissä pyörissä joihin ei ole huggeria laitettu..
Kannattaa tietysti käydä läpi kaikki paikat, mitä normaalistikin pyörää ostaessasi katsoisit.. Alustan, sähköjen toimivuus, kone ja muu kulkupuoli..
Moottorit seiskapuokissa on melkoisen pomminvarmaa kamaa.. Alakerta kun on raapastu suoraan 900:sta ninjasta.. Kaikenmaailman rutinoita voi kawasakin koneesta kuulua, mut en niistä välttämättä kauheen huolissani olisi.. Riippuen tietty äänen voimakkuudesta jne..
Muita ominaisuuksiahan zetassa on sangen onneton etuiskunvaimennus, runko on vähän löysä kovassa menossa ja takaiskarikin kohtuu pehmeä.. Sen lisäksi, että ruostuu