Henkka57 kirjoitti:Nyt vielä tälleen etukäteen että, millä tavalla näitä kuristetaan 25kW:iin ? Eli tarkotus olis ostaa tt 636 ja kuristaa 25kW jotta sais 25kW paperit. Ja tarvii kuulemma ihan liikkeeseen viedä kuristettavaksi ja tsekata tehot siellä ?
sahu kirjoitti:Henkka57 kirjoitti:Nyt vielä tälleen etukäteen että, millä tavalla näitä kuristetaan 25kW:iin ? Eli tarkotus olis ostaa tt 636 ja kuristaa 25kW jotta sais 25kW paperit. Ja tarvii kuulemma ihan liikkeeseen viedä kuristettavaksi ja tsekata tehot siellä ?
Mikäli siis oikein ymmärsin, että kyseessä on vm.2002 peli, tapahtuu kuristaminen joko kaasukahvan liikettä rajoittamalla tai asentamalla kaasuttimien luistinjousien tilalle niiden liikettä rajoittavat "palat".
Jos kuristetaan kaasareista, ei tule ylimääräisiä merkintöjä papruihin, toisin kuten kaasukahvan liikettä rajoitettaessa. Tällöin esimerkiksi tienpäällä posliinin on hankalampaa niitä tehojakin tutkailla, mikäli nyt sellaset sattuis kiinnostamaan.
Liikkeessä tälläset hommat hoituvat hintahaarukalla 150-300e noin suurinpiirtein (tarvitaan dynovedot tt:nä ja kuristettuna+asennushommat ja tarvikkeet)
Henkka57 kirjoitti:sahu kirjoitti:Henkka57 kirjoitti:Nyt vielä tälleen etukäteen että, millä tavalla näitä kuristetaan 25kW:iin ? Eli tarkotus olis ostaa tt 636 ja kuristaa 25kW jotta sais 25kW paperit. Ja tarvii kuulemma ihan liikkeeseen viedä kuristettavaksi ja tsekata tehot siellä ?
Mikäli siis oikein ymmärsin, että kyseessä on vm.2002 peli, tapahtuu kuristaminen joko kaasukahvan liikettä rajoittamalla tai asentamalla kaasuttimien luistinjousien tilalle niiden liikettä rajoittavat "palat".
Jos kuristetaan kaasareista, ei tule ylimääräisiä merkintöjä papruihin, toisin kuten kaasukahvan liikettä rajoitettaessa. Tällöin esimerkiksi tienpäällä posliinin on hankalampaa niitä tehojakin tutkailla, mikäli nyt sellaset sattuis kiinnostamaan.
Liikkeessä tälläset hommat hoituvat hintahaarukalla 150-300e noin suurinpiirtein (tarvitaan dynovedot tt:nä ja kuristettuna+asennushommat ja tarvikkeet)
2003vm on kyse
sahu kirjoitti:Henkka57 kirjoitti:sahu kirjoitti:Henkka57 kirjoitti:Nyt vielä tälleen etukäteen että, millä tavalla näitä kuristetaan 25kW:iin ? Eli tarkotus olis ostaa tt 636 ja kuristaa 25kW jotta sais 25kW paperit. Ja tarvii kuulemma ihan liikkeeseen viedä kuristettavaksi ja tsekata tehot siellä ?
Mikäli siis oikein ymmärsin, että kyseessä on vm.2002 peli, tapahtuu kuristaminen joko kaasukahvan liikettä rajoittamalla tai asentamalla kaasuttimien luistinjousien tilalle niiden liikettä rajoittavat "palat".
Jos kuristetaan kaasareista, ei tule ylimääräisiä merkintöjä papruihin, toisin kuten kaasukahvan liikettä rajoitettaessa. Tällöin esimerkiksi tienpäällä posliinin on hankalampaa niitä tehojakin tutkailla, mikäli nyt sellaset sattuis kiinnostamaan.
Liikkeessä tälläset hommat hoituvat hintahaarukalla 150-300e noin suurinpiirtein (tarvitaan dynovedot tt:nä ja kuristettuna+asennushommat ja tarvikkeet)
2003vm on kyse
Useimmiten näitä kuristellaan vain kahvasta. Yleisesti ottaen simppeli homma. Eli kahvan liikettä rajoitetaan osalla, joka on vain parilla ruuvilla kiinni ja siten siis helppo tarpeen tullen poistaa.
Ruisku peli lienee kyseessä, eli moottorinohjausyksinkönkin kautta kuristus voisi olla mahdollinen. En tosin muista kuulleeni tästä ainakaan tämän mallin yhteydessä.
Vielä vinkkinä: kannataa vähän soitella eri liikkeisiin, jos useampia löytyy lähimaastosta. Kysellä mihin hintaa pystyvät tekemään.
markketo kirjoitti:Tehtaan kuristussatsissa tulee kaasun avautumista rajoittava pala läppärunkojen päähän ja yksi pieni elektroninen boksi, jonka toiminnasta en tiedä tarkemmin. Ei ole käsittääkseni erikoisen kallis satsi.
Henkka57 kirjoitti:Nonniin tuli tänää haettua Kawasaki 636, on komia pyörä ja toimii kuten pitää Sitten vielä semmonen avuton kysymys että miten helvetillä noi "muovi napit" lähtee irti tuosta takakatteesta ? Eli ne joilla se takakate on kiinni pohjakatteessa, yhden napin kerkesin jo paskomaan kun meni hermot kun ei tullut suosiolla Periaatteen tajusin siinä miten pitäisi irrota, eli pitäisi kai puristaa sitä napin yläpäätä kasaan, että se lähtisi irti mutta on vielä niin vittumaisissa paikoissa ettei oikeen pysty kunnolla..
E: Pohjakatteella meinaan siis tota takarenkaan yläpuolella olevaa muovia
E: Sainpas ne pois
Spanne kirjoitti:Henkka57 kirjoitti:Nonniin tuli tänää haettua Kawasaki 636, on komia pyörä ja toimii kuten pitää Sitten vielä semmonen avuton kysymys että miten helvetillä noi "muovi napit" lähtee irti tuosta takakatteesta ? Eli ne joilla se takakate on kiinni pohjakatteessa, yhden napin kerkesin jo paskomaan kun meni hermot kun ei tullut suosiolla Periaatteen tajusin siinä miten pitäisi irrota, eli pitäisi kai puristaa sitä napin yläpäätä kasaan, että se lähtisi irti mutta on vielä niin vittumaisissa paikoissa ettei oikeen pysty kunnolla..
E: Pohjakatteella meinaan siis tota takarenkaan yläpuolella olevaa muovia
E: Sainpas ne pois
hyvän pyörän oot ostanu!! Ne napitha lähtee muistaakseni kun sen napin keskikohan painaa sisään. Itehi taisin yhen rikkoo niitä ku mietin miten ne lähtee!!