tate66 kirjoitti:Turilainen kirjoitti:Morjens..
Mites on että onnistuuko tollasen ZX-6Rn kuristaminen A2 luokkaan sopivaksi??
Noista vaihtoehdoista saa ainoastaan xj6-n [...], muut ovat liian tehokkaita 70 kilowatin kattotehoihin.
No niin no. Itellähän on alla A2:lla ennen lakimuutosta kuristettu -99 ZX-6R @24kW, vaikka siinä on vakiona reippaasti päälle sata ponia. Se on ihan tasan ja tarkkaan siitä kiinni että tahtooko just sen pyörän perseensä alle, että saako sen sit kans. Kaveri keksi toisen tavan kiertää ton ongelman ja etsi käsiinsä pykälän, jonka turvin se voi laittaa CBR 600F3:eensa 25kW-"tehdasrajoittimen" ja täten oikeuden kuljettaa tätä vehjettä, vaikka sillä onkin paperilla TT:nä noin sata kaakkia reservissä ja vielä herran vuonna kaksituhatta viisitoista, monta vuotta lakimuutoksen jälkeen.
Älä lannista raukkaparkaa kaavoihin kangistuneilla lain yksisilmäisestä tulkinnasta johdetuilla ulinoilla, vaan keksi ongelmaan luova ratkaisu
Siksihän me Kaikkitietävät Internetin Mestarit olemme täällä