Jos ei lähde vai polkaisemalla mistä tahansa kohtaa niin jotain on vialla, joko kaasarin säädöissä tai sitten puolipuristimessa jos ei jaksa potkaista. Oikein säädetty lähtee puolivahingossa vaikka pakkasesta. Toki saa antaa ryyppyä kaasukahvalla tarpeen mukaan, mutta kaasu kiinni polkaistaan aina. Joskus kovilla pakkasilla tarvitsee avata tyhjäkäyntiä että jaksaa jäykillä öljyillä jäädä käymään mutta tuskin tässä sitä ongelmaa on
Öljynä mobilin delvacia, toki kalliimpaakin saa laittaa jos siitä mielenrauhaa saa.
Tuohon kytkimen ääneen en ole keksinyt järjellistä selitystä miksi periaatteessa identtisissä pyörissä toisessa on kovempi ja toisissa ei. Joka tapauksessa se on normaalia.
Itsellä sain sellaisen vanhanmallisen ison mittarin sekoamaan xenon-valojen kanssa kun ilman akkua käytin. Sen verran paljon vaihteli jännitteet että nollasi pari kertaa itsensä ja sitten pimeni kokonaan. Mittarin ei normaalioloissa pitäisi ikinä nollaantua vaikka virtaa ei olisi. Akulta tuo uudempi ainakaan ei periaatteessa ota kuin taustavalon virran ja vaikka sisäinenkin patteri hyytyy lukemien pitäisi säilyä.