Siinä on nyt yks. Google on kaveri. Mutta eikö tosiaan saanut motokeitaalta tilattua mistään??
Mikä niistä? Menikö kierteet siis lohkosta vai mistä? Sen moottorin imusiivilän kanssa kannattaa olla todella tarkkana, jos on niin mitään ongelmia ei ole koskaan, mutta jos tapana on koheltaa niin varmasti rikot sen. Melkein kannattaisi vaihtaa ekat öljyt vaikka jonkun kanssa joka sitä on tehnyt, ei sillä että se on vaikeaa vaan jotta oppii parhaat ja helpoimmat tavat tehdä se eikä riko kierteitä.asanttu kirjoitti:Korjaus ylempään ! Vittu ei lähteny öljysäiliön mutteri millään saatana irti. 13 tuumanen alko vähä pyörii tyhjää ja sit myös kotarin oma rupes pyörii... Se on sit maanantaina liikkeeseen ja saa nähä mitä sanovat..
kurapäristelijä kirjoitti:Uusi maksaa ehkä vitosen, kannattaa samalla ostaa muutkin öljytulpat ja sihdit jos ne on kehnossa kunnossa. Erityisesti koneen pohjassa oleva moottorin imusiivilän tulppa kannattaa vaihtaa uudemman malliseen jossa on pelkän kuusiokolokannan sijaan sekä torx että 13mm kuusiokanta. Osa nro 78038017000 käsittääkseni ja se on peräisin 530 kotarista, mutta muuten identtinen. Ja kun avaat sitä moottorin tulppaa, anna sille kevyt isku vasaralla ensin. Noilla on tapana lämpölaajenemisen takia hitsata itsensä aika tiukkaan vaikka kuinka löysään jättää.
Niin ja noita öljyproppuja saattaa löytyä myös motonetistä, joskin alkuperäinen ei maksa paljon mitään ja on ihan hyvä.