Ilmeisesti oli kiinnostus ajamiseen hieman lopahtanut, mutta onneksi huolloista ei oltu tingitty
Jonimies kirjoitti:Nyt tuli sitten ostettua Yzf-R6 vm. -06 ja tarvis jotenkin kuristaa 25kw:ksi, mistä tähän saa kuristuksia vai voiko itse esim tehdä jollakin tapaa helposti? Pitääkö penkittää ja viedä todistukset konttorille, vai miten?
Valmistajan huolto-ohjelman mukaan öljy vaihdetaan 10tkm välein tai kerran kaudessa. Öljynsuodatin vaihtoon vain tosiaan joka toinen kerta eli 20tkm. Omalla pyörälläni ei ole taidettu ajaa (edellisen omistajan aikanakaan) kertaakaan yli 3tkm samoilla öljyillä. Joka kerta olen vaihtanut myös suodattimen. Pyörää on käytetty merkkihuollossa kilometriperusteisissa huolloissa.Yzä kirjoitti:Miten näissä uudemmis jammuis siis 06vm---> nuo huollot, 5tonnin välein öljyt vaihtoon, suodatin joka toinen kerta. Millon isompaa? 20-30tuhatta jos on ajettu, ni eihän se oo vielä paljoo paskaakaa?
Yzä kirjoitti:Gallerias kolme hyvin paskalaatusta kuvaa, koska ei yksinkertaisesti koko taloudessa ole yhtään kameraa paitsi kännyköissä (Y)
Mut kuka tietää mikä on tää änkkä?
Jos käy katsastusasemalla muuttaa ton pyörän 25kw, ni käynnistääkö ne sen ja rupee valittaa heti äänistä/vaatii jotai paperia mis lukee, että laillinen putki. Tossa kuiteskin ihan kohtuu äänet nelisylinteriseksi
Ja onko semmoset vilkut lailliset, jotka on takavalossa? (näkyy yhes kuvas huonosti, koska kuvanlaatu...)
Yzä kirjoitti:Ja onko semmoset vilkut lailliset, jotka on takavalossa?