Pyörän tulisi soveltua katuajoon, sillä ajan päivittäin ~30km. Tehosta ei ole haittaa ja räpellän mielelläni motukoiden parissa. Massasta on mukava erottua. Ohjatkaa oikeaan suuntaan valinnan kanssa!
Soneppe kirjoitti:Ois ideana hankkia talven aikana isompi pyörä alle. Luin tämän topicin kaikki postaukset mutten siltikään kyennyt kallistumaan minkään merkin/mallin puoleen. Vähän tunnen vetoa kotariin varaosien saatavuuden ja derziin huoltovälien takia. Ulkonäön puolesta ottaisin mieluiten wrf450.
Pyörän tulisi soveltua katuajoon, sillä ajan päivittäin ~30km. Tehosta ei ole haittaa ja räpellän mielelläni motukoiden parissa. Massasta on mukava erottua. Ohjatkaa oikeaan suuntaan valinnan kanssa!
Tixksi kirjoitti:No jos kerta tykkäät räpeltää ni mikäs ongelma kotarin huoltoväleissä sitten on? 30km päivässä oo ees paha..
Powr kirjoitti:Se olis sitte luultavasti pyörän vaihto aika Nytte olis vaihtoehtona Kotarin EXC 400 ja saman merkin SMC Supercomp 620. Ainoona esteenä ton pienemmän ostoon on että riittääkö tehot? Kummatkin siis smotoja. Pyötä tulis katuräppäilyyn ym.ym.
Nytte jos sais kokemuksia kummastakin ja porukoiden mielipiteitä kumman ostais?
$@m! kirjoitti:Kertokaas kokemuksia Husabergeistä,eli minkä tasoista varaosien saanti on,onko jotain erityistä mitä pitäis huomioda pyörää ostaessa?Katurällätykseen pyörä tulis,tottakai
Painava ja ennen kaikkea huono painopiste, korkealla ja edessä. Todella huono ajaa. Lisäksi leveä penkki ja runko, ei mikään kapea ja ketterä supermoto. Tärisee aivan helvetisti, kulkee huonosti, alipainekaasari lukuunottamatta jotain supermotomalleja ja sxc:tä, hankala käynnistää, alkuperäinen suunnittelu varmaan 80-luvulta, ei mikään kisapeli jolloin paljon kaikkea hajoavaa pikkuhilppua ja muutenkin ylimääräistä aivan hemmetisti. Yksinkertaisesti aika siis jättänyt jo aikaa sitten. Uusi 690 lc4 onkin sitten jotain ihan muuta.Powr kirjoitti:Kerroppas mikä lc4 on niin huonoo?