ktm 450, 525

[O-P]
Pyörä:
YZF-R1
Paikkakunta:
HKI
Liittynyt:
19.6.2007 21:57
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut [O-P] » 29.9.2011 14:53

En nyt viitsinyt selata koko topikkia läpi vaikka vastauksen luulisi löytyvän. Eli onko enään järkevää ostaa 03 vuosimallin 450exc:tä jolla on ajettu 280h ja rempattu vaihtamalla mäntä, venttiilit ja laakerit stefoineen? Kestääkö tuollaisella enään ajaa paljoa kun kuulostaa omaan korvaan jo melko vanhalta?
kurapäristelijä
Liittynyt:
31.3.2011 16:52
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut kurapäristelijä » 29.9.2011 15:00

Jos halvalla saat. Ei kyllä ole mitään syytä miksei se koneen puolesta kestäisi, itse ajoin vastaavalla 500 tuntia kunnes kiertokangen laakeri leikkasi, sitten oli pakko avata kone. Mutta laittaisin kyllä sen verran lisää että saisi vähintään -05 mallisen, -03 kun on vanhalla rungolla ja vielä vanhemmalla apurungolla (se rumannäköinen jos ei ole vaihdettu), lisäksi putki on kaksiosainen ja jousitus on kehno. Eli mielestäni pari tonnia lisää ja pari vuotta uudempi ei ole paha diili.

Tällainen siis oma mielipiteeni. Ei ole mitään estettä ettei tuo -03 olisi hyvä ajopyörä kylläkään, mutta reilumpaan käyttöön se alkaa olla jo vanha.
Henkkkkka
Pyörä:
525 EXC -06
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
11.4.2010 19:37
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Henkkkkka » 1.10.2011 19:09

Meinasin ens kesän jälkeen vaihtaa piikistä isompaa, pikku a kortin siis hommata. Näitähän 525 kotareita saa siis alle 25kw papereissa? Kuitenkin todellisuudessa ei tietenkään ole se 25w mutta harvemminhan nuo poliisit noita isompia pyöriä syynää vielä kun kevareita(?)
jonioo
Pyörä:
ktm530, manki
Paikkakunta:
Hki
Liittynyt:
14.10.2007 23:03
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut jonioo » 2.10.2011 16:52

Voin sanoo et samanlai ne pysäytti ku piikil ja aina on kysytty tehoista, ja kerran pyydetty laittaa käyntiin. Näin siis meilläpäi. Se aika paljo riippuu.
JMH
Pyörä:
KTM 250, 400
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
6.3.2008 18:14
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut JMH » 2.10.2011 21:48

Jep. Näissähä on se 12kw papereissa kaikissa ilmeisesti? Eli niistä ei sinänsä tarvi huolehtia.. Mitä noihin poliiseihi tulee niin riippuu miten innokas se poliisi on sillä hetkellä, että alkaako tarkistelemaan enemmän vai vähemmän. :lol:
JoXuZ
Pyörä:
530 EXC
Liittynyt:
23.12.2004 16:04
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut JoXuZ » 3.10.2011 12:11

kurapäristelijä kirjoitti:Jos halvalla saat. Ei kyllä ole mitään syytä miksei se koneen puolesta kestäisi, itse ajoin vastaavalla 500 tuntia kunnes kiertokangen laakeri leikkasi, sitten oli pakko avata kone. Mutta laittaisin kyllä sen verran lisää että saisi vähintään -05 mallisen, -03 kun on vanhalla rungolla ja vielä vanhemmalla apurungolla (se rumannäköinen jos ei ole vaihdettu), lisäksi putki on kaksiosainen ja jousitus on kehno. Eli mielestäni pari tonnia lisää ja pari vuotta uudempi ei ole paha diili.

Tällainen siis oma mielipiteeni. Ei ole mitään estettä ettei tuo -03 olisi hyvä ajopyörä kylläkään, mutta reilumpaan käyttöön se alkaa olla jo vanha.
Onko -04 ja -05 jotain muita eroja kuin tuo maski? Eli mitkä on erot, että miks ottasit suoraan -06? Mitä siinä sit on eroo, mustat pumput, muuta?
kesä<3
mikaelz
Pyörä:
KTM EXC
Liittynyt:
26.10.2004 20:09
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut mikaelz » 5.10.2011 22:20

Moro! Mikähän mahtaa olla tuon 2006 exc:n vakiopolttimon kanta? Onko se tuo h6m?
JoXuZ
Pyörä:
530 EXC
Liittynyt:
23.12.2004 16:04
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut JoXuZ » 6.10.2011 23:18

Onko kaikissa Six Days malleissa koneistetut kolmiot ja pohjapanssari, huu nous? Meinaan siis vanhempiakin malleja, kuin 2012 :|

Edit, koneistetuilla komioilla meinaan siis T-paloja. Onko ne jo esim - 05 tai -06 koneistetut?
kesä<3
kotemmi
Pyörä:
kotari 125 -07
Liittynyt:
5.8.2011 9:32
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut kotemmi » 8.10.2011 22:32

Voisko joku tarkentaa, kiinnostaisi tietää lähinnä ton 450 kulutus satasella. Ja oikeastaan tuo 530 olisi myös kiva saada tietoon, osaa sitte päättää mitä ettiä. 8)
kurapäristelijä
Liittynyt:
31.3.2011 16:52
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut kurapäristelijä » 8.10.2011 22:52

Mitä tahansa neljän ja seitsemän välistä kadulla säädöistä ja ajosta riippuen. Varmaan veisi vähemmänkin mutta on menee huonoksi ajaa sitten.
Kiiiski
Pyörä:
bobber
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
24.9.2007 22:53
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Kiiiski » 29.10.2011 20:15

mulla vei katusikailussa yms kaupunki ajelussa 6l/100km keskimäärin
Magneetto
Paikkakunta:
muumilaakso
Liittynyt:
14.10.2006 21:41
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Magneetto » 2.11.2011 14:01

Ei nyt tule ihan oikeaan topicciin
mutta ei kenelläkään olisi myydä vuoden 2000 200cc ktm:ään penkkiä? Myös kaasukahvalle olisi tarvetta.. Ja valomaskille!
Jos ei kenelläkään ole myydä täällä edullisesti niin mistähän mahtaisi saada?

Entä mistähän tuohon saisi tarrasarjoja?

Minkäköhänlaiset huoltovälit tuossa 200cc.ssä mahtaa olla.. ?
_Jre_
Pyörä:
CR250
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
19.11.2007 22:34
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut _Jre_ » 2.11.2011 21:12

Melkeen mikä vaan kaasukahva pitäs käydä. Penkkejä, valomaskeja, yms saa varmaan motokeitaalta. Tarroja 2000vm ainakin stormilta.
Huoltoväleistä, veikkaan että männällä rullaa jotain 120h. Alakerrasta en tiedä oliko jopa piikkisen alakerralla tai ainakin lähellä, eli joku 200-250h.
Habusa
Pyörä:
ktm 525 exc smoto -06
Paikkakunta:
Stadi/Valkeala
Liittynyt:
13.5.2006 13:48
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Habusa » 13.11.2011 18:34

nonii. mustakin tuli sitten eilen kotarikuski :) 525 exc smotona ja heti tuli kilometrejä n. 350 viittä vaille jäätävissä olosuhteissa, pimeessä ja kylmässä.
tänää sitte aloin ihmetteleen kun täys kiihdytyksessä alko röpeltää niin tuli mieleen että onko sen pääsuuttimen kans noin tarkkaa kun lämpötila oli n. +3. muuten kyl skulas hyvin pintakaasulla ja muutenkin.
toinen vaihtoehto kävi mielessä että jos venat kaipaa säätöä kun paukuttelee putkessa kun sopivasti laskee kaasua. toisaalta sehän vissiin vähän kuuluu asiaan ;)
onneks on talvi aikaa ropata. ens kesää odotellessa...
JMH
Pyörä:
KTM 250, 400
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
6.3.2008 18:14
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut JMH » 18.11.2011 22:22

Säädöistä se taitaa johtua usein jos paukuttaa. Isompaa tk suutinta ni ei paukuta enään, ja sitte sitä kaasaria voi säätää rikkaammalle siitä seosruuvista jos ei jaksa muuten alkaa säätelemään :)