ktm 450, 525

Omnic
Pyörä:
ZX-10R
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
3.3.2004 22:47
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Omnic » 15.4.2012 21:41

Meinasin vaan, että ei lähe käyntiin sähköstartilla, eikä polkemalla kovin helposti kylmänä, kun lämpötila on esim +0c.
Arki sulle liian vaativaa,soitat talkkarin lamppua vaihtamaan,
sun isäs sun autos takaa, pyyhkijän sulat viet huollossa vaihtaa.
Pyrdänä
Pyörä:
625SXC, 2x 450EXC, 2x Sportster
Paikkakunta:
Birkala
Liittynyt:
11.5.2005 17:16
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Pyrdänä » 16.4.2012 8:35

Minkä ikäne toi on? Ainaki -08 nelipuolikkaassa on "huono" nokka, -09:ssä se on vaihdettu parempaaan. Aiheuttaa mm huonoo käynnistettävyyttä kylmästä
When we do right, nobody remembers. When we do wrong, nobody forgets
DeLeTeD
Pyörä:
250 SX
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
19.4.2005 15:48
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut DeLeTeD » 16.4.2012 10:59

Eipä oo mullakaan toivoakaan saada sähköstartilla käyntiin näillä ilmoilla, minuutin pari jos lämpenee ni lähtee kyllä napista, ei muuten.. Itelläkin kyllä just 08. Polkemalla lähtee yleensä ekalla tai tokalla riippuu miten henget ovat läsnä ;) Joskus saanu pumpata naama hiessä sitä polinta..
Omnic
Pyörä:
ZX-10R
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
3.3.2004 22:47
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Omnic » 16.4.2012 12:47

-08 on juu. Oon nyt sen kolme kertaa käynnistäny ja joka kerta saanu naama hiessä polkeä, noh ei se mitään :P
Arki sulle liian vaativaa,soitat talkkarin lamppua vaihtamaan,
sun isäs sun autos takaa, pyyhkijän sulat viet huollossa vaihtaa.
SMR
Liittynyt:
1.11.2003 10:54
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut SMR » 16.4.2012 21:49

Kyllä se käyntiin lähtö taitaa enemmän olla kaasarin säädöistä kiinni.
DeLeTeD
Pyörä:
250 SX
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
19.4.2005 15:48
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut DeLeTeD » 17.4.2012 11:36

Kunto kasvaa ;D Kerran pumpannu vaan käyntiin ilman crossisaappaita ja sillon meinas kyllä pettää jalkapohja ihan täysin..
Omnic
Pyörä:
ZX-10R
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
3.3.2004 22:47
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Omnic » 17.4.2012 12:28

IR kirjoitti:Kyllä se käyntiin lähtö taitaa enemmän olla kaasarin säädöistä kiinni.


Millaset säädöt olis hyvät, samat ku ohjekirjassa? Pitää viikonloppuna kattoa mitkä suuttimet siellä on ja mikä neula/missä asennossa, ni osaa vähän verrata kuin pielessä ne on (ehkä?).


DeLeTeD kirjoitti:Kunto kasvaa ;D Kerran pumpannu vaan käyntiin ilman crossisaappaita ja sillon meinas kyllä pettää jalkapohja ihan täysin..


Ite polkenu sen käyntiin ihan perus lenkkareilla, ei se nyt niin paha ees ollu, mutku niitä polkemisia tuli about 30/kerta ni kyllä siinä kuuma tulee :D
Arki sulle liian vaativaa,soitat talkkarin lamppua vaihtamaan,
sun isäs sun autos takaa, pyyhkijän sulat viet huollossa vaihtaa.
DeLeTeD
Pyörä:
250 SX
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
19.4.2005 15:48
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut DeLeTeD » 17.4.2012 19:17

en tiiä mitkä lopokkaat mulla oli mut tuntu et se polin tulee kohta jalkapohjasta läpi.. se polin nimittäin pysähtyy kivasti siihen jalkatappiin
Carburetor
Pyörä:
Ktm exc 530
Paikkakunta:
Kuopio
Liittynyt:
3.4.2010 17:08
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Carburetor » 19.4.2012 12:32

Omnic kirjoitti:Mikäs tos pyöräs on "vikana", kun ei kylmänä (+2c tallissa) meinaa mitenkään käynnistyä, saa polkea ja sahata vaik kuin kauan käyntiin, sit lämpimänä kuin palmun alta..
Kaasarin säädöt, venttiilit, vai molemmat?

Sen verran ainaki omasta pyörästä voin sanoo, että kaasarin säädöt vaikuttaa aivan jumalattomasti tyhjäkäynnin osalta miten tuo lähtee käyntiin. Ajossa itellä voi toimia hyvin mutta jos ei tyhjäkäynti ole just kohallaan niin ei kyllä käynnisty helposti. Eli tarkistaisin noita säätöjä.
Tonzz
Pyörä:
Kota
Liittynyt:
29.1.2009 18:28
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Tonzz » 20.4.2012 16:31

Mitees osuukos kellään muulla ketjut 5" motovanteen reunaan? lähtee kivasti maalit poies :D Pitäis olla vielä paremmat ja ketjutkin vakiona... Ei ne siihen kokoaika hankaa mutta muutaman kerran eilen illalla on osunu eripuolille vannetta. Varmaan kiihdyttäessä?! apuja joltakin? :)
Tonzz
Pyörä:
Kota
Liittynyt:
29.1.2009 18:28
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Tonzz » 20.4.2012 16:32

Tonzz kirjoitti:Mitees osuukos kellään muulla ketjut 5" motovanteen reunaan? lähtee kivasti maalit poies :D Pitäis olla vielä paremmat ja ketjutkin vakiona... Ei ne siihen kokoaika hankaa mutta muutaman kerran eilen illalla on osunu eripuolille vannetta. Varmaan kiihdyttäessä?! apuja joltakin? :) niin ja ketjut on tarpeeks kireellä.
Husky510
Pyörä:
Husqvarna SM510R 2010
Liittynyt:
21.7.2008 11:29
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Husky510 » 20.4.2012 18:57

Tonzz kirjoitti:
Tonzz kirjoitti:Mitees osuukos kellään muulla ketjut 5" motovanteen reunaan? lähtee kivasti maalit poies :D Pitäis olla vielä paremmat ja ketjutkin vakiona... Ei ne siihen kokoaika hankaa mutta muutaman kerran eilen illalla on osunu eripuolille vannetta. Varmaan kiihdyttäessä?! apuja joltakin? :) niin ja ketjut on tarpeeks kireellä.


Mites jos laittaa takasin ketjusuojan, jos mahtuu. Voihan sitä vähän modaa et ei osu renkaaseen, siis ketjusuoja
Husqvarna videoita
Liity Husqvarna SM450/510R fb ryhmään
JMH
Pyörä:
KTM 250, 400
Paikkakunta:
Helsinki
Liittynyt:
6.3.2008 18:14
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut JMH » 20.4.2012 22:15

En kyllä oo ikinä kuullu että ottasi vanteeseen kiinni 8o Ittelläki ottaa kyllä renkaaseen kiinni välillä kun on nii pirun levee gummi vaikka 160/60 onkin ja 5 tuuman vanne..
Husky510
Pyörä:
Husqvarna SM510R 2010
Liittynyt:
21.7.2008 11:29
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Husky510 » 20.4.2012 22:51

Kyllähän ne ketjut elää aika paljon. Veikkaisin kun kanttaa ketjujen vasta puolelle niin osuu ja vielä jos kiihdyttää tai ottaa kaasun pois. Serkun hondassa osuu vaikka on tilaa, varsinkin jos tilaa on vain etu sormen paksuuden verran
Husqvarna videoita
Liity Husqvarna SM450/510R fb ryhmään
Mudderi
Pyörä:
450 exc
Paikkakunta:
Valkeakoski
Liittynyt:
27.6.2009 14:18
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Mudderi » 21.4.2012 20:10

Mitäs öljyä ootte kytkimeen laitellu, jotain omaa kytkinöljyä vai jotain normaalia mineraaliöljyä? Kattoisin ohjekirjasta muuten, mutta kirja kadoksissa taas jossaki -.-