Nonniin, elikkas nayttaisi silta, etta jos toita nappaa kun tuun takasin taalta ameriikan maalta, niin olis ekan ison pyoran hommaaminen edessa, kun alkaa kovasti jo kuumottelemaan. Ja oon noita kotarin exc:n 450 ja 530 miettinyt, kun paaasiassa ajo olisi valkokilpisena ajoa maantiella, soratiella, montulla ja metassa kayntia. Oon myos tota 690 enduro r:aa miettinyt, koska olis vahan maantieystavallisempi, myos huoltojen ja kulutuksen (?) kanssa. Mutta mieli kovasti tekisi ton exc:n hommata. Kesalla tietysti sitten viela koeajot molemmista niin nakee kumpi omaan katoseen sopii paremmin.
Millassilla kulutuksilla ootte muuten noilla exc:illa paassyt? Sellassella normiajolla, 50/50 katua ja metikkoa?
Ja viela kolmas, etta tarkoituksena olisi siis korvata auto ainakin vuodeksi 2012-2013 jos ton pyoran hommaan, eli jos nastaendurorenkaat laittaisi, onko kuinka mahdoton ajella ilman etta pera heittelee oikeelta vasemmalle?
Kiitoksia vastauksista jo etukateen!
Edit: Pitkaan ollut jo halu hommata pyora, mutta perhana kun taalla jenkeissa, toi mun hostperheen poika meni ja osti 625 ktm:an ja silla muutaman kerran paristelemaan, niin kestohymy naamalla vaikka ei oo ees oma pyora ja olo tasoa voi perkele, ei autosta valia, pyora on pakko tulla pihaan