JeZmIz83 kirjoitti:ite oon alkanu käyttää karhulan crossipyörää sieltä saa ihan hyvän palvelun ainakin nykyseltään kun jo kerennyt ostelee romua sieltä vaikka kuinka paljon ja kyllä se motoboxikin ihan asiallinen mielestäni on. aika moni myyjä katsoo ulkonäköä tai ikää ja siitä johtuen palvelu voi olla huonoa tai näin ainakin tuntuu omalla kohdalla
Motobox:issa se vähintään purkillisen geeliä päähän laittanut nuori myyjä katsoo aluksi ikää ja päättää sitten palveleeko vai eikö. Piikki aikoina sai itse mennä huhuilemaan tiskille, että olisiko apua saatavilla, ja 5min sai odotella kun ensiksi hän kahvitteli jonkun kaverinsa kanssa. Kerran menin liikkeeseen katselemaan ajovarusteita niin siellä oli jo isä ja poika ostamassa kypärää. Kukaan kolmesta myyjästä ei reagoinut mitenkään kun tulin sisään ja kiertelin liikkeen ajovaruste osastoa heidän ympärillään. Viime Keväällä kävin ostamassa ajosaappaat kyseisestä paikasta, uusi myyjä oli paikalla joka innokkaasti esitteli saappaat ja tarttuipa ne samalla reissulla mukaan.
Krossipyörässä se asiakaspalvelu on vähän kankeaa. Iso-Herra ei paljoa jaksa innostua osien kyselijöille, ja kaikki keskustelut johtavat siihen, kuinka hän lopulta kehuu HONDAA parhaaksi pyöräksi ja haukkuu muut lyttyyn. Itse krossipyörä tietenkin myy vain Hondan moottoripyöriä ja sitten jotain halpa mopoja tyyliin cpi ja jotain muuta kiinan vehkeitä.
Liikkeessä ei taida muita työntekijöitä olla kuin sukulaisia, mekaanikosta en ota selvää, sen verran karvanen jamppa ettei näe yhdennäköisyyttä. Poika ei viitsinyt ottaa puhelinta kouraan ja kysyä suuttimien hintaa, kun kävin keväällä kysymässä. Sanoi vain, "suuttimen hinta 1-20¤/kpl, tilataanko vai eikö? En viitsi soittaa noin pienestä asiasta" jotenkin noin se meni. Käytän kuitenkin kyseistä puljua kun myyvät castrollin öljyjä, tosin Honda öljyä yrittää joka kerta tyrkyttää vaihtoehtona, kuulemma markkinoiden voitelukykyisin öljy.