Vutsvu kirjoitti:Onko tollasella nelipuolikkaalla mukava ajaa n. 300 kilometriä yhtäsoittoa ja seuraavana päivänä takaisin? Varmaan öljynvaihto heti kun pääsee kotiin?
Ja sitten vielä että meneekö tollanen kuinka nopeasti kaupaksi jos tulisi yllättävä tarve myydä?
En ite voisi ainakaan kuvitellaakkaan, että ajaisin noin pitkän matkan tuolla, ehkä smotokypärällä ja semi muna-asennolla voisi mennä, ellei reitti sitten ole jotain maaseutu maantietä, tuskinpa silläkään kyllä. Hirveä ilmanvastus ajo-asennossa. Ehkä kerran kesässä. Kyllä pyörä varmaan sen kestää hyvin ja öljyn vaihto ennen ja jälkeen niin hyvin pärjää, ilmansuodatin myös puhtaaksi.
Jalvine kirjoitti:Tuli sitten ostettua kotari myös ja heti pikku ropleemaa. Pyörä 450 exc-f 2004
Eli osaako joku sanallisesti kertoa miten tuommosen tulisi käydä?
Oon käsittäny että sillon jos ei putkeen pauku ollenkaa nii käynti olis loistava, mutta onko semmonen edes käytännössä mahdollista? Sitä vaan ku itellä paukkuu hitusen putkeen, tosin moottori jarrulla...
Ja sitten valot sano sopparin irti. Toimi kun lähdin ajamaan -> ei toiminut enää kun saavuin takasin tallille. Osaako joku paikantaa vikaa? Onko pyörässä jonkun sortin sulaketta tai jännitteen säädintä? Akussa vika ei ole kun ostin juuri uuden. Selvennyksenä vielä että, etu ja takavalo ei toimi siis enää, vilkkuja ei ole....
En usko, että paukkumatonta pyörää on olemassakaan. Ihan normaalia juuri tuo, kun moottorijarrulla paukkuu. Varmaan juu sulake mennyt, pitäisi varmaan ohje-kirjasta löytyä sijainti, jossain penkin alla kuvittelisin, en kyllä tiedä tuosta 04 mallista..