Paavis kirjoitti: meikä 90kg ja 195cm.
Mutta sitten tollanen Suzuki Gs 500 F osu silmään. Olisiko hyvä ekaks pärräks?
No. Oleksää kattonu miltä manki-kuskit näyttää sivustapäin.
Joo.
Menee nurkka-ajossa, mutta on ahdas.
Kuten se ZXR:äki...
Kyllähän niillä ajaa, mutta ei pitkään.
Mielummin jotain Bandittia tai muita "isompia" mopoja... Tai jos vaikka ryppykumi, niin Transalppi tjsp...
Itte olen 183/100kg, ja VFR 750F:ä on siinä rajoilla, jotta onko ahdas.
Tuolta katteleen.
http://cycle-ergo.com/CagivaRacing kirjoitti: aattelin että hyypäis 600cc yli suoraan 1000 kuutioisiin eli kawan zx-10r, yammun yzf-r1 tai joku hondan cbr ?
Eka iso mopo kilokyykky...
No, ihan ok, jos on maltti mukana. Se pitää tiedostaa, jotta se sitte kans lähtee kun kapulasta raapasee.
Ja se pitäis hahmottaa jotta missä sitä ääntä avaa...
Mää tiedän sen fiiliksen kun on eka kertaa kilokyykky alla, niin p*ppeliki on ainaki 10cm pidempi. Ja tuntee olevansa voittamaton kun vähä kiihdyttää.
Sitte vierestä vetää joku kusiaisella ohitte, muna-asennossa, jalkatapit kipinöiden.
Ehkä itte kattelisin Cebaria...
Samaten kävisin mulkoileen 2002-> VFR:iä, niitä 800cc VTEC-koneisia.
Ovat aika monikäyttösiä pyöriä loppujenlopuksi.
Liikahtaa kyllä kun kieppaa tupin nurin, ja voi kuitenki cruisailla lepposasti. Samalla mopolla voi käydä radalla leikkimässä tai ruuvaa laukut kiinni ja lähtee reissuun.
Kilometrejä ei kannata säikähtää, kunhan on huollot tehty ajallaan.
Yksin ajaessa namu, matkustajakaan ei haittaa. Ja kaikkia kilkkeitä löytyy maailmalta siihen mopoon kyllä.
Jos sellasessa Vifferissä ei tunnu välyksiä missään, ei pöläyttele mitään savuja, ja lämpimässä koneessa siinä 7000rpm kohdalla kuuluu releen naksahdus, niin VTEC rykäsee siinä päälle. Sillon alkaa tapahtuun.
Ja kattoo sellasen missä on laukut.
Ne saa irti kyllä, ja helpottaa jälleenmyyntiä kummasti.