ktm 450, 525

SMR
Liittynyt:
1.11.2003 10:54
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut SMR » 2.7.2012 20:17

Hillopäällikkö kirjoitti:
Jaketss kirjoitti:Onko -08 530 kaks öljynsuodatinta eli moottori ja vahteistoöljyille molemmille eri ? jos on niin missä sijaitsee vaihteistoöljynsuodatin ? :eek:

Ei oo vaihteistoöljyille suodatinta.



Yeps eli kaksi sihtiä plus yksi öljynsuodatin.
Hillopäällikkö
Pyörä:
KTM EXC 530
Paikkakunta:
Akaa
Liittynyt:
4.10.2008 23:48
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Hillopäällikkö » 4.7.2012 15:17

Onko jengillä smotoissa joustonapoja? Onko se +200€ kannattava sijoitus vrt. normaalilla navalla olevaan takavanteeseen?
Haatsi
Pyörä:
Oliskin.
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
7.4.2005 22:21
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Haatsi » 4.7.2012 21:41

Aika hifistelyks menee.

Jos nyt meinaat lähtee tykittämään kuten hän:

http://www.youtube.com/watch?v=1C0t6jNsJ0g

Niin ehkä sitten kannattaa ostaa niin säästää vaihdelaatikkoa kaikilta motosladeilta..
Omnic
Pyörä:
ZX-10R
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
3.3.2004 22:47
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Omnic » 4.7.2012 22:24

hifistelyä ja hifistelyä... kyllä ainaki ite sitä kaipailis, vähän ankeeta toi ajaminen ku ei voi tehä kunnon moottorijarruja, muuten rupee pompottaa niin vitun ilkeesti takafillari :s .
Kyllä mä sellasen otan koska vaan itelleni, jos joku tuntee ettei tartte sellasta omassa pyörässä..
Arki sulle liian vaativaa,soitat talkkarin lamppua vaihtamaan,
sun isäs sun autos takaa, pyyhkijän sulat viet huollossa vaihtaa.
Haatsi
Pyörä:
Oliskin.
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
7.4.2005 22:21
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Haatsi » 4.7.2012 22:30

Ei sillä että itse en olis harkinnut :D

Mistähän niitä vaan sais sopurahaan..
Omnic
Pyörä:
ZX-10R
Paikkakunta:
Lahti
Liittynyt:
3.3.2004 22:47
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Omnic » 4.7.2012 23:50

en tiedä, oon kans katellu, mutta tuntuu että maksaa niin hitosti uutena, ettei oo raaskinu ostaa
Arki sulle liian vaativaa,soitat talkkarin lamppua vaihtamaan,
sun isäs sun autos takaa, pyyhkijän sulat viet huollossa vaihtaa.
Haatsi
Pyörä:
Oliskin.
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
7.4.2005 22:21
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Haatsi » 5.7.2012 19:09

Tuli tänään laitettua omaan nelipualikkaaseen Vaporin mittari ja virtalukko. Aikasta jepat.

Nyt ei ainakaan tule jokainen kadulla kulkija laittaan sitä käyntiin...
Habusa
Pyörä:
ktm 525 exc smoto -06
Paikkakunta:
Stadi/Valkeala
Liittynyt:
13.5.2006 13:48
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Habusa » 5.7.2012 20:09

Omnic kirjoitti:hifistelyä ja hifistelyä... kyllä ainaki ite sitä kaipailis, vähän ankeeta toi ajaminen ku ei voi tehä kunnon moottorijarruja, muuten rupee pompottaa niin vitun ilkeesti takafillari :s .
Kyllä mä sellasen otan koska vaan itelleni, jos joku tuntee ettei tartte sellasta omassa pyörässä..


ite ainakin huomasin että kun vedin burniksia ja rengas lämpes kunnolla ni sen jälkeen lähti ihan nätisti moottorijarrusladit eikä pomputellu yhtään.
SMR
Liittynyt:
1.11.2003 10:54
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut SMR » 5.7.2012 20:39

KTM Exc 350 2012 Usa mallissa on sit alkuperäinen virtalukko http://partsfinder.onlinemicrofiche.com/ktmworld/KTM_OEM/KTMDB.asp?Type=13&A=547&B=23. Piuhat ei sovi suoraan, mutta aivan perus virtalukko. Eli 4 piuhanen. Paketti maksaa 50€ sis rattilukon+virtalukon+2kpl avaimia. Sit vielä kiinnikesarja, tulee maskin taakse oikealle vilkunkiinnikkeistä.
Haatsi
Pyörä:
Oliskin.
Paikkakunta:
Turku
Liittynyt:
7.4.2005 22:21
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Haatsi » 5.7.2012 21:09

Itse tilasin ja asensin vaan tämmösen:

http://shop.thumpertalk.com/Baja-Designs-Key-Switch-p4452413.html

Tuli kiinnike jolla sen saa tangon kiinnitysruuveihin kiinni. Tuohan nyt ei sinänsä ole "virtalukko" vaan itse viritin sen tappokytkimeen. Eli Off-asennossa sama kuin tappokytkin olis alhaalla koko ajan. Varmistaa ettei kukaan käynnistä mopoa edes polkemalla. Sähköjä se ei muuten katkaise. Helppo asentaa, mukana tuli 2 rosvoliitintä, toinen vaan siihen johtoon mikä lähtee CDI:lle ja toinen johonkin maajohtoon. Itse laitoin etuvalon maajohtoon.
SMR
Liittynyt:
1.11.2003 10:54
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut SMR » 7.7.2012 11:28

Mulla oli kanssa sama lukko ennen tota alkuperästä. Oli kotoisin vaan 24mx. Tuo alkuperänen paljon jämäkämpi, ja toi tarvikelukko alko aika nopeesti antautumaan. Mutta eipä ollu kallis sijoitus.

E: Muistaakseni oma kytketty tappokatkaisimeen, ja toiset piuhat starttiin. Valot on muutenkin releen takana tossa, eli lähtevät päälle vasta kun pyörä käy.
Tede'
Pyörä:
KTM EXC 400
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
17.12.2009 22:49
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Tede' » 10.7.2012 1:57

Haatsi kirjoitti:Itse tilasin ja asensin vaan tämmösen:

http://shop.thumpertalk.com/Baja-Designs-Key-Switch-p4452413.html

Tuli kiinnike jolla sen saa tangon kiinnitysruuveihin kiinni. Tuohan nyt ei sinänsä ole "virtalukko" vaan itse viritin sen tappokytkimeen. Eli Off-asennossa sama kuin tappokytkin olis alhaalla koko ajan. Varmistaa ettei kukaan käynnistä mopoa edes polkemalla. Sähköjä se ei muuten katkaise. Helppo asentaa, mukana tuli 2 rosvoliitintä, toinen vaan siihen johtoon mikä lähtee CDI:lle ja toinen johonkin maajohtoon. Itse laitoin etuvalon maajohtoon.


ostin just 400 kotarin ja just tulos kyselee et mites sais virtalukon ni johan täält löytyy heti vastaust :)
Mut onks minkäälaist hajuu mikä tää juttu täs tangos on? itellää meinaa mitää ja manuaalitki pengottu läpi...Kuva

Ja sitte mikäs tää on tää sulakeboksi täs akun vieres ku toi johto joka siint lähtee loppuu tohon...Kuva
MBK X-limit nyt myynnis kyselkää.... Eipäs ookkaa enää :D
JP_89
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
12.4.2005 19:58
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut JP_89 » 10.7.2012 8:13

Jälkeenpäin asennettu virtapistoke...?
kurapäristelijä
Liittynyt:
31.3.2011 16:52
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut kurapäristelijä » 11.7.2012 4:04

Joku on tarvinnut kypärävaloille virtaa.
Tede'
Pyörä:
KTM EXC 400
Paikkakunta:
Kotka
Liittynyt:
17.12.2009 22:49
Re: ktm 450, 525

ViestiKirjoittanut Tede' » 11.7.2012 15:01

mm ja sittes et ku rekisteriotteen mukaan kaasarissa on luistissa kuri ja myös vanha omistaja näin sanoi.
Niin onkohan tämä se kuristus sitten? Kuva
se oli siinä luistin sivussa kiinni ja en muuta virkaa sille keksiny ku et on kuristus...
Noh sitte takas kasaa ja kun käynnistää niin kierrokset nousee heti ilmoille. Olikohan tolla "kuristuksel" jotaa asiaa tähän?

Ja sitte onks kukaa tehny ite jalkatappeja kyydissä olevalle`?
MBK X-limit nyt myynnis kyselkää.... Eipäs ookkaa enää :D