Simbenator kirjoitti:Paljonka tämmönen 525 kotari kuluttaa /100km? entäs 450?
Ehkä sun olisi parempi jättää tuo kaasarin näpelöinti jollekin muulle jos olet luistia poistamassa kuristimena...Tede' kirjoitti:nniin että kukas tietää et mitens laitetaan kaasarin säädöt oikein?
Meinaan ku käyntiin jos saan ni sitte pitää pitää kaasulla käynnissä ja paukkuu aivan maan helvetisti.
myöskin sorkin sitä kaasaria aikasemmin et jos jotaa vaikuttaa
Omnic kirjoitti:Mulla kuuluu myös, motopalvelussa sanoivat ettei ole mitään vakavaa, eikä aiheuta mitään pakollisia huolto toimenpiteitä. Selitti jostain kytkimen osasta, mutta en enään muista mistä, mutta ite ajattelin talvella uusia kytkin puolta, samalla kun tekee koneremontin.
jålle kirjoitti:Mites kun tällästä isoa nelaria remppaa niin kannattaako vaihtaa koko kiertokanki vai riittääkö, että vaihtaa vain laakerin siitä?
Messico kirjoitti:Omnic kirjoitti:Mulla kuuluu myös, motopalvelussa sanoivat ettei ole mitään vakavaa, eikä aiheuta mitään pakollisia huolto toimenpiteitä. Selitti jostain kytkimen osasta, mutta en enään muista mistä, mutta ite ajattelin talvella uusia kytkin puolta, samalla kun tekee koneremontin.
Oikein käytetty 200h ajettu kytkin oli mittauksissa kuin uusi. Kytkinkruunu oli vaan kulunu urille, jonka takia kytkin ei irrottanu kunnolla - sen hiottua kytkin toimii taas normaalisti.
Ja näistä vehkeistä kuuluu jokapäivä erillainen kilkatus ja kolkatus eli ei kannata huolestua sivuäänistä jos muuten on pyörästä pitäny huolta ja tsekkaa m. öljyt joka kerta ku lähtee ajamaan siitä sivuikkunasta.
Messico kirjoitti:Omnic kirjoitti:Mulla kuuluu myös, motopalvelussa sanoivat ettei ole mitään vakavaa, eikä aiheuta mitään pakollisia huolto toimenpiteitä. Selitti jostain kytkimen osasta, mutta en enään muista mistä, mutta ite ajattelin talvella uusia kytkin puolta, samalla kun tekee koneremontin.
Oikein käytetty 200h ajettu kytkin oli mittauksissa kuin uusi. Kytkinkruunu oli vaan kulunu urille, jonka takia kytkin ei irrottanu kunnolla - sen hiottua kytkin toimii taas normaalisti.
Ja näistä vehkeistä kuuluu jokapäivä erillainen kilkatus ja kolkatus eli ei kannata huolestua sivuäänistä jos muuten on pyörästä pitäny huolta ja tsekkaa m. öljyt joka kerta ku lähtee ajamaan siitä sivuikkunasta.