Johnnie kirjoitti:Gleb kirjoitti:Liekkö reginaa vai didiä?
Tai RK Takasago, joka on aivan yhtä hyvässä mainessa kuin DID.
Sergey kirjoitti:Rossikypärä ei ollut niin ahdas kuin umpi, kuitenkin hyvin samaa piirrettä.
Reginoita sanottii 90 luvun alussa "Kuminauhoiksi" miten lie nykyää? Jos ne edes on Reginat biltemas.
jvmtilli kirjoitti:Ajosaappaat kyseisestä kioskista ostin. 54¤ hinta ja aivan varmasti ajaa asiansa katukäytössä.. Suojaa nilkkaa tuulelta, on mustat ja nahkaa. B-logo varressa ei ole häiritsevä.
Vastaavista jalkineista mopokaupassa saa maksaa enemmän euroja. Kesän ajot kertovat sit oliko yhden vai puolen kesän tossut. Louisilta saa hieman edullisemmin tilattua, mut jos haluaa sovittaa, se pitää tehdä saksassa...
Onko muilla näkemyksiä kengistä?
HondaCebari kirjoitti:Varmaankin yhtä surkeeta tai surkeempaa laatua kun sweepin saappaat.
Kyllähän nekin suojasi roiskevedeltä sekä tuulelta 1 ajokauden,mutta ei niistä juuri apua ole jos lipat heittää.
Eikö niitä louisin myymiä tuotteita voisi kokeilla jalkaansa suomen mp liikkeissä
Sidi vertigot olen itse ajatellut tilata juuri louisilta kun aika paljon on kehuttu kyseisiä kenkiä.
HondaCebari kirjoitti:jvmtilli kirjoitti:Ajosaappaat kyseisestä kioskista ostin. 54¤ hinta ja aivan varmasti ajaa asiansa katukäytössä.. Suojaa nilkkaa tuulelta, on mustat ja nahkaa. B-logo varressa ei ole häiritsevä.
Vastaavista jalkineista mopokaupassa saa maksaa enemmän euroja. Kesän ajot kertovat sit oliko yhden vai puolen kesän tossut. Louisilta saa hieman edullisemmin tilattua, mut jos haluaa sovittaa, se pitää tehdä saksassa...
Onko muilla näkemyksiä kengistä?
Varmaankin yhtä surkeeta tai surkeempaa laatua kun sweepin saappaat.
Kyllähän nekin suojasi roiskevedeltä sekä tuulelta 1 ajokauden,mutta ei niistä juuri apua ole jos lipat heittää.
Eikö niitä louisin myymiä tuotteita voisi kokeilla jalkaansa suomen mp liikkeissä
Sidi vertigot olen itse ajatellut tilata juuri louisilta kun aika paljon on kehuttu kyseisiä kenkiä.