Pitää tässä akku tuohon patentoida että saa talveksi xenonit kiinni. Aika ahdasta tuntu olevan, mutta eiköhän pienen parin Ah akun saa jonnekin laitettua.
_Sylin_teri_ kirjoitti:Eli jalkatapit kun vaan tekee niin riittää Tuota kateasiaa vaan sen takia kysyin kun saan 2007 vuosimalliin katesarjan n.55€.
Otin tuon kuristimen pois ja kokeilin huippuja niin 160 kulki ja sitten alko pätkimään. Mistä tuo johtuu?
Haatsi kirjoitti:Moottoripyörää ei tarvitse rekisteröidä kahdelle, mopo tarvii. Riittää kun on jalkatapit ja riittävän pitkä penkki takamatkustajalle.
39 § (29.9.2005/791)
Henkilökuljetus kaksi- ja kolmipyöräisillä ajoneuvoilla ja niihin rinnastettavilla nelipyöräisillä ajoneuvoilla
1. Moottoripyörällä, jota ei ole varustettu sivuvaunulla (L3e-luokka), saa kuljettaa enintään yhtä matkustajaa. Edellytyksenä on kuitenkin, että matkustajaa varten on sopiva istuin ja jalkatuet. Sivuvaunulla varustetun moottoripyörän (L4e-luokka) sivuvaunussa saa kuljettaa enintään kahta matkustajaa.
2. Kaksipyöräisellä mopolla (L1e-luokka) saa kuljettaa yhtä matkustajaa matkustajalle varatulla paikalla, jos ajoneuvo on rekisteröintitodistuksen mukaan tarkoitettu matkustajan kuljettamiseen, tai enintään kymmenvuotiasta lasta, jos lasta varten on tarkoituksenmukainen istuin ja tarpeelliset jalkojen suojukset.
JamiP kirjoitti:_Sylin_teri_ kirjoitti:Eli jalkatapit kun vaan tekee niin riittää Tuota kateasiaa vaan sen takia kysyin kun saan 2007 vuosimalliin katesarjan n.55€.
Otin tuon kuristimen pois ja kokeilin huippuja niin 160 kulki ja sitten alko pätkimään. Mistä tuo johtuu?
Siis tarkoitatko kaasarin kuristinta vai mitäs? Otitko vain sen ruuvin pois vai korvasitko sen jollakin? Pitäs itekki tuo tehdä mutta en ole saanut selvyyttä pitääkö se ruuvi korvata jollain
_Sylin_teri_ kirjoitti:JamiP kirjoitti:_Sylin_teri_ kirjoitti:Eli jalkatapit kun vaan tekee niin riittää Tuota kateasiaa vaan sen takia kysyin kun saan 2007 vuosimalliin katesarjan n.55€.
Otin tuon kuristimen pois ja kokeilin huippuja niin 160 kulki ja sitten alko pätkimään. Mistä tuo johtuu?
Siis tarkoitatko kaasarin kuristinta vai mitäs? Otitko vain sen ruuvin pois vai korvasitko sen jollakin? Pitäs itekki tuo tehdä mutta en ole saanut selvyyttä pitääkö se ruuvi korvata jollain
Otin vain pois. Vois tuohon jonkun pienen pultin laittaa tilalle että ei kosteus pääse sinne kaasuvaijeriin
Haatsi kirjoitti:En nyt tiedä sitten seriffistä, mutta laki hieman viittaisi jotain muuta.
Tiku1 kirjoitti:Haatsi kirjoitti:En nyt tiedä sitten seriffistä, mutta laki hieman viittaisi jotain muuta.
huomioidaanhan myös se että tuo lakipykälä on lähes seitsemän vuotta vanha onhan täällä joskus ajeltu niinkin ettei nopeusrajoituksiakaan ollut mutta se siitä offtopicista
JamiP kirjoitti:Huomasitko käytössä eroa? Kävin eilen ottamassa irti sen ja kokeilin siinä mutta en huomannut minkäänlaista eroa, onkohan sen joku vaihtanut aikasemmin lyhyempään kun näytti vähä tavallista lyhyemmälle(Mitä netistä katoin)
Pystytkö mittaamaan sen ruuvin pituuden jos sulla on vielä tallella
_Sylin_teri_ kirjoitti:JamiP kirjoitti:Huomasitko käytössä eroa? Kävin eilen ottamassa irti sen ja kokeilin siinä mutta en huomannut minkäänlaista eroa, onkohan sen joku vaihtanut aikasemmin lyhyempään kun näytti vähä tavallista lyhyemmälle(Mitä netistä katoin)
Pystytkö mittaamaan sen ruuvin pituuden jos sulla on vielä tallella
Oli kyllä iso ero ja 35mm oli ruuvi päästä päähän. Tänään lentokentällä testailin niin vielä 140 vauhdista keulan nosti hyvään kulmaan ja 160 sai kelattua On kyllä melkonen vehe piikin jälkeen