Kawasaki ZX-6R

Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 20.5.2010 21:50

:'( kirjoitti:
Henkka57 kirjoitti:
:'( kirjoitti:Kattelin vähän räjäytyskuvia.. Ruiskurungon kuristimen poisto taitaa olla vähän vaikeampi homma? Ainakin näyttää siltä. Vähän monimutkasempi kone kuin mun aiemmissa pyörissä :lol:

Hmm itsellä oli niin löysällä se että sain kärkipihdeillä irti eli ei tarvinnut irrottaa ruiskurunkoa, muttei sekään paha homma pitäisi olla

Ok mulla ei meinaa saada mitään ristipäätä siihen väliin että sais ruuvattua irti.. On kokeiltu räikkäsarjan kulmapalalla yms. Pitää kait irrottaa ruiskurunko sitten,

http://www.motot.net/talli/osat/id8940/
Onko tuo musta osa se sähköinen kuristin bensampumpussa?

Huomenna vois taas purkaa. Harmittaa kun papereissa lukee kaasun avautumiskulma..

Mulla oli kai sitten vähän erilainen se kaasun rajotin kun siinä oli semmonen 10mm holkki ja siinä vielä se ristipää niin sain ekaksi avattua sen holkin 10mm avaimella ja sitten kärkipihdeillä se ruuvi auki kun se löysty siinä kun avasin sitä messinkiholkkia. Ja on joo toi musta osa se bensapumpun kuristin
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 20.5.2010 22:18

OK. Kaasukahvan kuri on nyt irti.

Missä se bensapumpun kuri on? Siellä sisällä vai missä? Näky paljon tuon mustan näköisiä juttuja siellä..
Loud Pipes Save Lives.
Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 21.5.2010 6:35

:'( kirjoitti:OK. Kaasukahvan kuri on nyt irti.

Missä se bensapumpun kuri on? Siellä sisällä vai missä? Näky paljon tuon mustan näköisiä juttuja siellä..

Itsellä ainakin oli heti sen bensapumpun jälkeen, eli kun tankin ottaa irti niin siitä tankista lähtee sähköjohtoa, niin siinä välissä pitäis olla
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 27.5.2010 21:48

Onko normaalia että koneesta kuuluu koko ajan tosi hiljaista naputusta tai jotain kilinää, tietenkin kierrosnopeuden mukaan ja myös vapaalla? 13tkm ajettu, venoja ei oo säädetty kai koskaan.
..ja ei kuulu ketjuista..
Viimeksi muokannut jussi666 päivämäärä 28.5.2010 17:04, muokattu yhteensä 4 kertaa
Loud Pipes Save Lives.
_Osama_
Pyörä:
Kawasaki Z 750 -04
Paikkakunta:
Paimio
Liittynyt:
15.4.2007 19:30

ViestiKirjoittanut _Osama_ » 27.5.2010 22:24

Itellä kuuluu zetasta kans välillä kilinää ja rohinaa. Taitavat olla kawasakin ominaisuuksia?
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 28.5.2010 17:05

Jaa-a.. voi olla. Mitä samaa Zetan koneessa on NInjaan verrattuna?

Mutta joo, ei pitäis vielä olla venttiilien välyksissäkään säädettävää.

Millainen ilmansuodatin on? Pitääkö se aina vaihtaa uuteen vai voiko sen pestä? 12tkm kohdalla pitäis ilmeisesti tehdä sille jotain. Minkä hintainen?
..Röpöttää vähän alakierroksilla. Jos se ei ole normaalia niin vois johtua ilmansuodattimesta tai tulpista, jotka pitäis kans kohta vaihtaa.
*Lukee manuaalia* :D
Loud Pipes Save Lives.
Zwei
Liittynyt:
2.4.2010 11:34

ViestiKirjoittanut Zwei » 29.5.2010 11:58

Millonkas näihin pitää alkaa tekemään isompaa remppaa? Oon katellut tollasia halvimpia ja niillä on ajettu 50-60tkm.
V:Huippu kuntoinen GPR125 nelariin. YZF-R125 kiinnostais eniten.
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 29.5.2010 19:38

Zwei kirjoitti:Millonkas näihin pitää alkaa tekemään isompaa remppaa? Oon katellut tollasia halvimpia ja niillä on ajettu 50-60tkm.

Minä kun kyselin samaa vähän aikaisemmin, sanoivat että 100tkm tienoilla.
Loud Pipes Save Lives.
Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 2.6.2010 15:40

Mistä löytyisi -03vm sähkökaavio ?
snuarrow Moderaattori
Pyörä:
r1100s
Liittynyt:
7.4.2003 15:48

ViestiKirjoittanut snuarrow » 2.6.2010 20:15

:'( kirjoitti:Jaa-a.. voi olla. Mitä samaa Zetan koneessa on NInjaan verrattuna?
zx9r koneen pohjalta z1000 ja z750 koneet on tehty, että sitä samaa. uudempiin verrattuna sitten ei taas juurikaan.
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 2.6.2010 23:36

Mitäs tehoja noissa rekisteriotteissa on kun mulla luki ennen kuristamista 91kw ja vakuutuksetkin oli sen mukaan :eek:

Kun otan kurit pois (ja katsastan..), sinne tulee taas se 91kw..
Loud Pipes Save Lives.
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 3.6.2010 18:00

Mistähän voisi johtua, kun akku tyhjenee jo päivän seisonnassa sen verran, ettei startti jaksa pyöriä?
Pitäiskö ihan ekana uusia akku vai ruveta selvittelemään vikaa esim. starttimoottorin solenoidista (ettei päästä virtaa läpi)..
Loud Pipes Save Lives.
Henkka57
Pyörä:
zx-6r 636
Paikkakunta:
Ulvila
Liittynyt:
24.9.2005 22:09

ViestiKirjoittanut Henkka57 » 3.6.2010 22:00

:'( kirjoitti:Mitäs tehoja noissa rekisteriotteissa on kun mulla luki ennen kuristamista 91kw ja vakuutuksetkin oli sen mukaan :eek:

Kun otan kurit pois (ja katsastan..), sinne tulee taas se 91kw..

Hmm jos ny oikein muistan niin mulla luki 86kw..
mikksa
Pyörä:
aprilia rx 125 ja kawasaki ninja zx-6r
Paikkakunta:
Kouvola
Liittynyt:
11.11.2006 19:32

ViestiKirjoittanut mikksa » 4.6.2010 18:52

kannattaa uusia akku
jussi666
Liittynyt:
10.5.2006 16:52

ViestiKirjoittanut jussi666 » 4.6.2010 22:29

Henkka57 kirjoitti:
:'( kirjoitti:Mitäs tehoja noissa rekisteriotteissa on kun mulla luki ennen kuristamista 91kw ja vakuutuksetkin oli sen mukaan :eek:

Kun otan kurit pois (ja katsastan..), sinne tulee taas se 91kw..

Hmm jos ny oikein muistan niin mulla luki 86kw..

Joo ja noissa vanhemmissahan pitäis olla vähän enemmän tehoa kuin 07-08, että mitähän tehoja noi oikein on. Ohjekirjassakin lukee 91 kw.
Viimeksi muokannut jussi666 päivämäärä 16.6.2010 15:44, muokattu yhteensä 1 kerran
Loud Pipes Save Lives.