Noniin, välikysymys ja ehkä hieman turha, koittakaa kestää
. Elikkäs, mä tonne motocrossipuolelle oon höpissykkin, mutta pitkään on ollut jo ns. haaveena hommata tollanen kolmisatku katuajoon/metikköön, ja olen niitä jo katsellutkin. Mutta nyt alkaa ongelmana muodostumaan tää raha. Eli mitä ootte mieltä jos ei lasketa korttia ja vakuutuksia, saako tollasen 08' 250-300cc exc:n kilpiin alle 4500 euron? Jos ei niin pahalta näyttää...
Tässä kyllä on asia niin, että vasta ensi kesänä olis tää edessä, koska nyt olen vuodeks lähdössä yhdysvaltoihin. Mutta näiden myyntihinnat käytettynä eivät hirveästi taida tippua n. vuodessa? Ja olisin punakilpistä ostamassa, josta tekisin valkokilpisen, koska valkokilpisistä ''isoista'' vajaatahtisista koittavat saada, ainakin itselleni, niin laittomia summia
. ja ktm nordicilta sanoivat, että on tyyppihyväksyntätodistusta saatavissa heiltä ainakin vuodesta 08 eteenpäin ja on valkokilpiseksi saatavissa tuon ikäiset. Apua/tietoa tähän arvostetaan suuresti
, ja vielä parempi jos tulis henkilöltä joka on tollassen vajaatahtisen pun.kilp-> valk.kilp laittanut!