JuunasP kirjoitti:Millane pyörä ois 500 kuutioinen Suzuki GS E vm93?
Riippuen ihan mitä pyörältä haluat. Tehoja et siitä saa mitenkään, 35kW tuossa oli potkua? Painava mopo myöskin kyseessä, tai ainakin tehoihin verrattuna kun eikös tuo yli 200kg painanut? Itse siis olen omistanut kyseisen pyörän nelisen vuotta sitten, eikä siinä mitään muuta vikaa ollut kun tehojen puute. Vaikka minullakin GS oli ensimmäinen iso pyörä kevarin jälkeen, niin parin ekan ajopäivän jälkeen tuo alkoi jo tuntua tehottomalta ja isompaa olisi halunnut tilalle. Jos jotain hyvää pitää mainita niin ajoasento oli miellyttävä ja vähäisellä rahallisella panoksella sain omani. Jälleenmyynti onkin sitten hankalampaa.
Remonteista sen verran, että itse kannattaa tehdä niin paljon kuin vain osaat. Öljyjen ja suodattimen vaihto on GS:ssä todella helppoa, suodatin on kivasti siellä esillä. Jarrupalat ja ilmansuodatin on nopeita keikkoja. Jos pajalla käytät niin en usko remonttien tulevan kalliiksi. Mukavan väljät tilat GS:ssä muistaakseni on, eikä ole katteita tiellä, mitkä pitäisi purkaa pois.
Koeajolla kuuntele koneen ääniä, aja tarpeeksi pitkä lenkki (~20 min.) ja testaa kaikki vaihteet sekä kytkimen että jarrujen toiminta jo koeajon alussa. Vilkut ja valot että toimii, ei ole missään mitään vuotoja ja muista tinkiä hinnasta!
"Älä kehuskele sillä, ettet ole koskaan kaatunut, vaan sillä, että olet aina noussut pystyyn"