Tulee pari päivää myöhässä mut kuitenkin.
Tuollainen EI ole elektroninen rele.
Elektroninen rele on (2. vuoden sähköopiskelijan käsitys) sellainen rele, missä vilkkumisen ohjaus on tehty (yllätys yllätys) elektronisesti, eli kondensaattori latautuu ja purkautuu, se puolestaan avaa jonkinnäköisen transistorin, josta virta menee vilkuille. Verrattuna perinteiseen releeseen (joka perustuu sähkön magneettisiin ominaisuuksiin) verrattuna elektronisella vilkulla kuorman määrä ei vaikuta vilkuntaväliin(nopeuteen). Toivottavasti oli edes jotenkin sinnepäin.
Vastuksilla tilanteen saisi korjattua, mutta miksi laittaa "kovalla" työllä vastus vilkkuihin jos se vain syö pyörän rajoitettua sähkön määrää turhaan (mahd. ajovalot/jarruvalot vilkkuu).
Mäxä raider kirjoitti:tämmöinen 2002 vuosmallinen zx6r ninja 636, ajettu 60 500km ja maksais 3900€? onkohan jotain tohjona vai kilometrien takia noin halpa? mitä pitäisi tietää kun käy kattomas ja koe-ajaa? eli tyyppivikoja tms? kiitoksia vastauksista
Perstuntumalta sanottuna jotain vikaa... Samaan hintaan myydään yhtäpaljon ajettuja -95 -00 ninjoja. Riippuu myyjästä, voi olla ettei osaa hinnoitella. Minä ainakin kävisin koeajolla ja miettisin tarkaan miksi kyseinen henkilö myy pyörän 1000-2000euroa halvemmalla kuin muut...
Käväsin nettimotossa katsomassa kyseistä peliä...
Voi olla kilometrienkin takia noin halpa, tai kulutusosat lopussa(helposti tulee 500 euroa hintaa. Jarrut ketjut, rattaat...).
Saattaa olla 2kilpinen.
Tuollapäin on halvemmat pyörätkin kuin ihan eteläsuomessa. Käy ihmeessä katsomassa