Luulen että kyselet ihan noita katupelejä, etkä kilpapyöriä....
Voisin kuvitella että tuollainen vakio nelari katukäytössä ja huollot tehty niin kuin pitää, niin kestää sen 100 000km, eli varmaan huoltokirja pyytää silloin tekee jotain, ehkä ei silloinkaan tarvii tehdä mitään. Mutta tuohon vaikuttaa aika paljon huollot, ajo tyyli jne.
Eli siinä yli 50tkm ajetussa on aina pieni riski, koska ei voi tietää miten, onko pelkät öljy vaihdot miten laiminlyöty, sama pätee miten paljon on kumia poltettu rajoitinta vastaan..
Ja miten huoltoja, no tekee niin kuin se huoltokirja pyytää, tietysti itse tekisin, että tulpa/t vaihtaisin kahden kauden välein, öljyt kaksi kertaa kaudessa+suodattimen joka kerta, ilman suodatin vaikka kaksikertaa kaudessa.
Jarrunesteet joka toinen kausi, jarrupalat tarkistaa, sama ketjut, nekin katsomalla tarkistaa, sitten jos ajaa paljon eli kaudessa sen 10 000km, niin joka kausi keula/taka jousituksen huollottaisin....
En tiedä jos joku osaa kertoa paremmin ja enemmän, niin hyvä...
Tuohon hinta haarukkaan voi saada hyvää tai erittäin huonoa, riippuu missä kunnossa on, äkkiä hukkii satoja euroja jo pelkkiin kulutus osiin ja riippuu millaista pyörään, tässä kohtaan suosittelen lukemaa paljon noita missä keskustellaan näistä ekoista pyöristä, esim tällä foorumilla on jotain juttua ja vielä kun tuota googlea käyttää, niin tulee paaaljon infoa, no aina sitä voi kyllä kysyäkkin